پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
دکتر مرتضی خیرآبادی در پیامی روز داروساز را تبریک گفت.

شعار سال: بخشی از متن پیام دکتر خیرآبادی که کامل آن به زودی در ویژه نامه نمایشگاه ایران فارما چاپ می شود، به شرح زیر است:

«نیاز منطقه به دارو حدود ۱۰ میلیارد دلار است و اگر ما ادعا داریم در صنعت داروسازی پیشرفته هستیم، آیا نمی‌توانیم با ۱۰۷ شرکت داروسازی حداقل یک میلیون دلار صادرات داشته باشیم، قطعا می‌توانیم ما به این رقم دست یابیم، اما مشکلات عدیده باعث شده که ما فقط به بقاء فکر کنیم و خودمان را زنده نگه داریم.

سرمایه‌ گذاران خارجی حاضرند به کشور بیایند و در این راستا اقدام کنند، اما باید موانع کار برداشته شود تا بتوان کار را پیش برد. قطعا وجود موانع موجب خواهد شد که از ورود سرمایه‌ گذاران خارجی به کشور جلوگیری شود. طرف خارجی با خود می‌گوید که به ایران ارز می‌آورد و باید به ازای آن به سود برسد. در هیچ کجای دنیا با مسائلی که در ایران با آن مواجه هستیم روبرو نمی‌شویم.

اگر عدد حمایت دولت را از صنایع خودروسازی x حساب کنیم این حمایت در صنعت داروسازی صفر مطلق است؛ یعنی هیچ گونه حمایتی جهت صادرات دارو انجام نشده است. در صورتی که اگردر بعد نفوذ در میان اقوام و کشورها نگاه کنیم اثری که یک دارو در بهبود وضع بیماران در خارج از کشور دارد بسیار گرانتر و پر بهاتر از هزینه صادرات خودرو است.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، تاریخ انتشار 5 شهریور 96، کدمطلب: - ، www. syndipharma.org


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین