پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور در گردهمایی مدیران شرکت‌‎های دارویی از اصلاح چرخه مالی صنایع داروسازی تا پایان شهربور خبر داد.

شعارسال: سعید نمکی در این نشست گفت: معمولا بايد هزينه كاستي‌هاي گذشته را امروز پرداخت كرد. در نظام مديريتي هم تاوان كاستي‌هاي گذشته را مديران تازه وارد به تشكيلات می‌پردازند.

وی بیان کرد: همیشه چنین بوده با تقاضای نامحدود و منابع محدود کشور را اداره کنیم. در اين اثنا دو حركت بزرگي كه دولت جناب آقاي روحاني انجام داد يكي طرح تحول سلامت و ديگري به نتيجه رسيدن برجام بود. البته افرادي با ناجوانمردي به هر دوي قدم‌هاي مثبت تاختند، آدم‌هايي كه از عزلت و بدبختي مملكت قطعا بي‌بهره نيستند.

وی ادامه داد: اعتقاد من اين است كه صنعت توليد دارو، تكيده‌تر و لاغر‌تر از آن چيزي است كه فكر مي‌كنيم. اگر در گذشته به اين صنعت درست توجه شده بود با ديركرد پرداخت بيمه سلامت داراي اوضاع وخيمي نمي‌شد. تلاش ما این است تا پايان شهريور ماه، 3300 ميليارد تومان را مستقیما وارد چرخه دارو كنيم تا عقب افتادگی ما در پرداخت، نمی گوییم صفر، اما به روزتر شود.

معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور بیان کرد: جلسه امروز حکم مسکنی برای ما داروسازان را دارد. متاسفانه صنعت داروسازی، گرفتار همان مشکلاتی است که زمانی صنعت نساجی درگیر آن بود. متاسفانه در داخل، صنعت داروسازی ما با تصاد منافع مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول سالهای گذشته، هیچ اقدامی برای نوسازی این صنعت انجام نشده است. باید به فکر اصلاح ساختارهای تولیدی باشیم و فکری برای مدیریت مطلوب منابع کرد. در حال حاضر شیوه تولید ما حتی نیمه صنعتی نیست و به شیوه سنتی اداره می شود.

معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مديريت و برنامه‌ريزی كشور با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت تصریح کرد: با توجه به جایگاه مهم وزارت بهداشت، اما متاسفانه شاهد بودیم که در بیشتر زمان ها، وزارت بهداشت به جای اینکه کلید صنعت داروسازی باشد، حکم قفل را داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی فانا، تاریخ انتشار: 13شهریور1396،کدخبر: 8549 : www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین