پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
دکتر پویا فرهت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سبحان دارو منصوب و جانشین اکبر برندگی در این سمت شد.

شعارسال: حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سبحان دارو رسما ابلاغ شد و براین اساس پویا فرهت سکان هدایت این شرکت بزرگ داروسازی را بر عهده گرفت.

او جانشین دکتر اکبر برندگی شد که چندی پیش با حکم رئیس سازمان غذا و دارو به سمت مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو منصوب شد.

دکتر فرهت تا پیش از این مدیرعاملی شرکت بهستان تولید را بر عهده داشت که با خروج از این شرکت دکتر پیمان چاووش زاده مدیرعامل بهستان تولید شد.

فرهت پیش از بهستان تولید، مدیرعامل شرکت البرز دارو بود و تصدی مدیرعاملی سبحان دارو در حقیقت به معنای بازگشت او به هلدینگ دارویی برکت است.

فرهت دارای مدرک دکترای داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران است و در کارنامه کاری او علاوه بر البرز دارو و بهستان تولید، کار در دو شرکت کی‌بی‌سی و پخش رازی نیز به چشم می‌خورد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی فانا، تاریخ انتشار: 27شهریور1396، کدخبر: 8817: www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین