پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر قاسم جان‌بابایی، دکتر علیرضا رئیسی، دکتر مصطفی پریدار، دکتر حسن رزمی، دکتر رضا مسائلی و دکتر علی تاجرنیا را به عنوان اعضای ستاد کشوری طرح تحول سلامت دهان و دندان منصوب کرد.

شعار سال: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر قاسم جان‌بابایی، دکتر علیرضا رئیسی، دکتر مصطفی پریدار، دکتر حسن رزمی، دکتر رضا مسائلی و دکتر علی تاجرنیا را به عنوان اعضای ستاد کشوری طرح تحول سلامت دهان و دندان منصوب کرد.

 متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قاسم جان‌بابایی معاون محترم درمان

جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی معاون محترم بهداشت

جناب آقای دکتر مصطفی پریدار قائم مقام محترم معاونت توسعه و مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی

جناب آقای دکتر حسن رزمی دبیر محترم شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی

جناب آقای دکتر رضا مسائلی مشاور محترم در امور تجهیزات پزشکی و مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی

جناب آقای دکتر علی تاجرنیا رئیس محترم هیأت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران

نظر به اینکه تحقق و تداوم طرح تحول سلامت دهان در چهارچوب منابع پیش‌بینی شده و با ثبات قابل تأمین ، یکی از اهداف کلان دولت دوازدهم و تکالیف ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهور به وزارت بهداشت تعیین گردیده است. به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان عضو ستاد کشوری طرح تحول سلامت دهان و دندان منصوب می شوید.

انتظار دارد با هماهنگی و تعامل با معاونین ذی‌ربط در ستاد و دانشگاه‌/ دانشکده‌ها علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان بیمه سلامت ایران با مشارکت فعال جامعه دندانپزشکی نسبت به پیگیری مؤثر طرح تحول سلامت دهان و ارتقاء شاخص‌های مربوطه در کشور اقدام نمایید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت بهداشت، تاریخ انتشار 29 آبان 96، کد مطلب: 169113، www.behdasht.gov.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین