پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
طی حکم رئیس سازمان غذا و دارو، جمشیدی از سمتش برکنار و مهناز خانوی به عنوان سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

شعار سال: غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی مهناز خانوی را به عنوان سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

با توجه به سوابق، تخصص و تجربه سرکار عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید.

ارتقای جایگاه فرآورده‌های گیاهی و طبیعی با منشأ داخلی، اطمینان از کیفیت، سلامت و اثربخشی این نوع فرآورده‌ها در بازار و ساماندهی تولید، واردات و عرضه مکمل‌های تغذیه‌ای و همچنین حمایت مناسب از صنایع داخلی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام سلامت و اقتصاد مقاومتی را شفاف و هوشمندسازی فرآیندهای آن اداره کل از مهمترین اولویت‌های کاری سرکار عالی می‌باشد.

امیدوارم با استطاعت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری و مساعدت کلی مدیران و کارشناسان آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دارو و سلامت، تاریخ انتشار 8 آبان 96، کد مطلب: ۹۹۶۴، www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین