پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
رئیس معزول بیمارستان لار گفت: پس از مشاهده برخی مسائل شبهه‌انگیز در مدیریت مالی دانشکده و گزارش آن به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تنها چند روز بعد از این اقدام، با حکم عزلم از ریاست بیمارستان مواجه شدم!

شعار سال: در پی حرف و حدیث‌های منتشر شده در مورد مدیریت دانشکده علوم پزشکی لارستان، ناصر سلمانی، رئیس برکنار شده‌ بیمارستان امام رضا(ع) لار، ضمن ابراز تأسف از وضعیت مبهم و نامعلوم مدیریت این دانشکده، از مسئولان استان و وزیر بهداشت خواست تا مسائل را روشن کنند.

وی ضمن تشریح برخی مسائل و مشکلات در مدیریت دانشکده علوم پزشکی لارستان، به برکناری ناگهانی و غیر منتظره‌ خود از ریاست بیمارستان امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: پس از آنکه بنده برخی مسائل شبهه‌انگیز در مدیریت مالی دانشکده را مشاهده کردم، بر خود تکلیف دیدم که آن‌ها را به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برخی نهادهای نظارتی گزارش کنم تا شبهات برطرف شود؛ اما تن‌ها چند روز بعد از این اقدام، با حکم عزلم از ریاست بیمارستان مواجه شدم!

سلمانی با بیان اینکه «نامه‌ عزل با امضای رئوفی روی میز کارم گذاشته شده بود»؛ آن را اقدامی ناجوانمردانه و غیر اخلاقی خواند و تصریح کرد: کسی که به تأسی از امام حسین (ع) هدفش امر به معروف و نهی از منکر و شفاف شدن مسائل مدیریتی است، شایسته نیست چنین برخوردی ببیند.

رئیس معزول بیمارستان امام رضا(ع) به نارضایتی تعدادی دیگر از معاونان و مدیران سطوح میانی دانشکده از مدیریت رئوفی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی مسائل را از نزدیک می‌دیدم که به نظرم مبهم بود و روال قانونی را طی نکرده بود؛ به همین دلیل آن چیزهایی که به اعتقاد بنده «#تخلف» محسوب می‌شد به حراست و نهادهای نظارتی دانشگاه در استان و حتی وزارتخانه منعکس کردم.

وی اضافه کرد: متأسفانه تا کنون پاسخ مناسبی به ما داده نشده و به‌جای آن، حکم برکناری بنده داده شده و جعفرپور هم رسماً اعلام می‌کند که خانم رئوفی در مدیریت دانشکده لارستان ابقا شده است! و این درحالی است که بنده تمامی موارد مشکوک را به دکتر جعفرپور منتقل کرده بودم و وی نیز قول بررسی آن‌ها را داده بود!

سلمانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف بودن مدیریت‌ها و صیانت از بیت المال، این موضوع مهم را جزو دغدغه‌های اصلی خود معرفی کرد و افزود: البته تن‌ها این مسائل مالیِ مشکوک نبوده، بلکه تعداد زیادی از دانشجویان و حتی کارکنان دانشکده علوم پزشکی لارستان از مدیریت دکتر رئوفی در این دو سه سال چندان راضی نیستند؛ اما بعضی ذی‌نفوذان از جمله نماینده مردم در مجلس همواره از ایشان حمایت کرده‌اند.

وی در پایان بر پیگیری موضوع تا روشن شدن آن و دریافت پاسخ درست و قانع کننده از ایمانیه و به‌ویژه شخص وزیر بهداشت تأکید کرد و گفت: برای من مهم نیست که پست مدیریتم حفظ شود، بلکه می‌خواهم از حقوق مردم و بیت المال صیانت کنم و در این راه باید مسئولان ارشد و بزرگان شهرستان جدی‌تر وارد قضیه شوند تا روند کارهای حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم بیش از این لطمه نبیند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 30 مهر 96، کد مطلب: 641658:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین