پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۹۵۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده این سازمان است، گفت: مادامی که رای دیوان عدالت اداری جاری است، نرخ گذاری با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی متناسب با توسعه شبکه پروازی و سایر مولفه ها انجام می‌شود و ... . در پاسخ خدمت جناب کاپیتان محمد محمدی بخش عرض می کنیم که مردم را فریب ندهید. ما خواهان آزاد شدن قیمت سوخت هواپیما و محاسبه آن به قیمت فوب خلیج فارس برای کلیه ایرلاین های دولتی و خصوصی هستیم و همچنین قیمت متوسط بلیط هواپیما هم متناسب با سن هواپیما و خدمات ارایه شده باید با متوسط قیمت جهانی محاسبه شود. باید یک جایی دندان طمع بعضی ها را کشید . مفت خوری هم اندازه دارد که متاسفانه عده ای را سیر نکرد. اگر از شما هم مخالفتی در خصوص این پیشنهاد مشاهده شود، برعلیه شما اقدام قانونی می کنیم. هشدار مشفقانه ما را جدی بگیرید.برخی ایرلاین های ایرانی پایشان را زیادی از گلیم دراز کرده اند.

شعارسال: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده این سازمان است، گفت: مادامی که رای دیوان عدالت اداری جاری است، نرخ گذاری با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی متناسب با توسعه شبکه پروازی و سایر مولفه‌ها انجام می‌شود.

طبق قانون تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده این سازمان است + مردم را فریب ندهید، بنزین جت الزاما باید با نرخ جهانی محاسبه شود و قیمت بلیط هواپیما هم با متوسط قیمت جهانی

محمد محمدی بخش با اشاره به سلب اختیارات وزارت راه و شهرسازی در تعیین نرخ بلیت هواپیما اظهار کرد: مهمترین نکته این است که طبق ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی افزود: رای دیوان عدالت اداری موضوع مطروحه را از ستاد تنظیم بازار خارج کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مادامی که این رای دیوان عدالت اداری ساری و جاری است، سازمان هواپیمایی کشوری در نظر دارد با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی و متناسب با توسعه شبکه پروازی و سایر مولفه‌ها نرخ گذاری انجام شود و این سازمان به عنوان ناظر در خصوص نرخ بلیت هواپیما ورود پیدا کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: 4تیر1403، کدخبر:794949، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین