پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
افکار عمومی اقبال نسبتا خوبی را به پزشکیان نشان داده است. پزشکیانی که عقبه مالی، اخلاقی و سیاسی سالمی داشته و خود را جریان سوم( نه چپ و نه راست بلکه مستقل) برای تامین منافع ملی ،منافع انقلابی و اجرای منویات رهبر نامیده است. در جریان انتخابات ، شاهد دو پاشنه آشیل پزشکیان یعنی گرایشات زیاد به تیم سازی با جناح اصلاحات ( حتی از بین افرادی که دارای سوابق بد اقتصادی و تخلفاتی چند در این حوزه بودند) و نداشتن برنامه توسعه ملی بوده ایم( هرچند این دو پاشنه، دو پاشنه آشیل کلیه نامزدهای حاضر در انتخابات است). پزشکیان ، ضعف خود در برنامه توسعه ملی را با بیان پر رنگ دغدغه ها و تاکید بر اجرای برنامه های موجود، پوشش داد. اما یادمان نرود که با دغدغه و شعار در روز بعد از اتمام انتخابات نمی توان کشور را اداره کرد. در خصوص افراد پر رنگ و مسئله دار اصلاحات نیز هشدار می دهیم و چنانچه جناب پزشکیان را متعهد بر سه وعده خود بیابیم ( جریان سوم،تامین منافع ملی، اجرای منویات رهبری)،آستین بالا زده و ان شاالله خلاهای فعالیتی شان را پوشش داده و به ریاست دولت جدید ، تبریک ورود عرض می کنیم. نکته مهم و ناپیدای این داستان، هنر تبدیل رویداد سیاسی به رویداد توسعه ای است که بحمد خدا توان حضور و ورود درباره ان وجود دارد.

شعارسال: به راحتی می‌توان ادعا کرد که خیلی از شهروندان مطلع کشور، به سلامت نسبی اقتصادی و اخلاقی پزشکیان شهادت می‌دهند. به واقعی و غیر نمایشی بودن دغدغه‌های او اذعان داشته و اعتقاد دارند. این صفات باعث می‌شود که پزشکیان به راحتی با مزیت نسبی ایجاد شده، گام‌های پیش گرفتن از رقبا را طی کند.

تاکید پزشکیان بر اصولگرایی همراه با اصلاحات و اصلاحات بر پایه اصولگرایی قرار دارد. پزشکیان خود را از راست و چپ گرایی مبرا نموده و استقلال عمل حول تامین منافع ملی و منافع انقلابی و منویات حضرت آقا را مبنای اقدام قرار داده است. گفتمان سازنده‌ای که بشدت در جذب رای و ان شاالله موفقیت او در دوره ریاست جمهوری موثر است. پزشکیان حتی این پتانسیل را دارد که رویداد سیاسی انتخاباتی را به رویدادی توسعه‌ای تبدیل کند. مشروط به اینکه، گام‌های درست را تقویت نموده و از گام‌های اشتباه که بنوعی پاشنه آشیل او را تشکیل می‌دهند، دوری نماید.

توصیه های مشفقانه به پزشکیان : این نوع عکس ها خطرناک است آقای دکتر

پاشنه‌های آشیل پزشکیان کجاست؟

پاشنه آشیل پزشکیان را در ضعف تیم سازی مدیریتی فراجناحی باید جستجو کرد. تیم سازی مبتنی بر حضور افراد کاردان و نیرو‌های جوان و شایسته صاحب سبک. هرچند که نداشتن تیم تخصصی، پاشنه اشیل کلیه نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم محسوب می‌شود.

پزشکیان، دومین پاشنه آشیل خود یا ضعف در برنامه ریزی را با بیان پر رنگ و صادقانه دغدغه‌ها پر کرد. اما بیاد داشته باشیم که با بیان دغدغه‌ها و یا استناد به برنامه‌های موجود، نمی‌توان انتظار موفقیت داشت. اتفاقا بشکلی معکوس، داشتن قرائت انتقادی درخصوص برنامه‌های موجود را می‌توان شرط موفقیت در توسعه کشور دانست.

بعنوان رسانه بی طرف، مستقل و توسعه گرا، به آقای پزشکیان باید هشدار بدهیم که اطراف شما متاسفانه در حال پر شدن از افرادی است که گرایشات اصلاحاتی دارند و بعضا دارای پرونده مفاسد اقتصادی هستند (این همان موردی بود که توسط زاکانی نیز مطرح شد). ما به شما هشدار می‌دهیم که از انعکاس عکس‌هایی همانند مورد زیر، پرهیز کنید. نه اینکه افراد یا فرد بد خاصی مورد توجه باشد، بلکه بر اساس قواعد سیاسی که شما هم از آن بیگانه نیستید، باید از برخی افراد، جریان‌ها و حضور‌ها پرهیز کرد و تحفظ داشت. ما چیزی‌هایی می‌بینیم که شاید شما بدلیل مشغله سیاسی نبینید.

توصیه های مشفقانه به پزشکیان : این نوع عکس ها خطرناک است آقای دکتر

این موارد دارای آفات بسیاری است: فضای اطراف شما را پر نموده و غافل از پتانسیل‌های حمایتی واقعی تان می‌شوید. شائبه فساد را ایجاد می‌کنید چرا که برخی از افراد اطراف شما در حال حاضر، دارای پرونده‌های باز فساد اقتصادی هستند. با قرائت اولیه خودتان درخصوص کنار نهادن راست و چپ و ایجاد جریان سوم فاصله می‌گیرید. به فرض قوت و قدرت و تجربه تائید شده دوستان حاضر در اطراف شما، به راحتی می‌توان شهادت داد که امکان توسعه برپایه جهش را نخواهید داشت. چرا که قاعده فکری این عزیزان، توان ورود به این مباحث را ندارد.

مشفقانه و بدور از حب و بغض سیاسی، تذکر دادیم و امیدواریم آنچه که از دل برآید بر دل نشیند. ما آماده همراهی با شما مشروط به رعایت چارچوب‌هایی هستیم که برای گرایشات سیاسی تان، تامین منافع ملی و در اولویت قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، بیان داشته اید. در غیر این صورت هشدار می‌دهیم که سنت الهی اگر امروز کنارتان نزند، فردا عملکردی همانند همان اسلاف مورد انتقاد داشته و توسط مردم کنار زده می‌شوید. کنار زدنی که ممکن است حتی منجر به خاموشی کور سو‌های امید ایجاد شده در دل مردم باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین