پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۱
مدیران دولتی ما متاسفانه بشکلی زشت عادت به ویترین چینی مدیریتی و گل و بلبل نشان دادن اوضاع پیدا کرده اند. موضوعی که ضرباتی صد برابر ضربات وجود چالش‌ها و مشکلات بر روند توسعه‌ای کشور می‌زند، چرا که باعث سست شدگی در اراده‌ها می‌گردد. در جریان مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری، آقای پزشکیان اشاره به برداشت ۱۸ درصدی نفت خام بدلیل ضعف در فناوری و سرمایه گذاری می‌کند. پاسخ وزیر نفت برای مهندسی مالی و تلاش‌های صورت پذیرفته جهت تامین فناوری‌های مورد نیاز و به روز رسانی‌ها چیست؟ چرا مشکلات بشکل شایسته به افکار عمومی منتقل نشده اند. به برادر خوبمان جناب اوجی اخطار قانونی می‌دهیم که کم توجهی به اغنای افکار عمومی در این خصوص پیگیری ما و دنباله گیری مسئله در سازمان‌های بازرسی و نظارتی کشور و حتی ورود به حوزه کیفری را به دنبال خواهد داشت. منتظر ارایه توضیحات شایسته به افکار عمومی هستیم.

شعارسال: یکی از کارکرد‌های نسبتا خوب مناظرات ورود به برخی افشاگری‌ها، پرسشگری‌ها و مطالبه گری هاست. هرچند که رویه ممکن است با اندکی غلو و سوگیری‌های ذاتی انتخابات همراه باشد، اما مدیران دولتی را به تکاپو می‌اندازد.
در جریان مناظرات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، آقای پزشکیان از راندمان ۱۸ درصدی استخراج نفت در مقایسه با متوسط جهانی ۴۸ درصدی صحبت می‌کند (شاید رقم متوسط جهانی مربوط به کشور‌های پیشرفته باشد).

تعداد بازدید : 3

سوال اینجاست که پاسخ وزیر نفت درباره ضعف سرمایه گذاری‌ها و عدم به روز رسانی فناوری‌ها (با وجود پذیرش قاعده تحریم و ضرورت برنامه ریزی مناسب با شرایط تحریم) چیست؟ درباره فرآیند فروش نفت چرا تا این حد با عدم شفافیت‌ها مواجه هستیم؟ بنظر ایشان ردپای کاسبان تحریم و رانت‌های ارایه شده قابل انکار است؟

وزیر نفت چه پاسخی به ادعا‌های پزشکیان درباره استخراج با راندمان ۱۸ درصدی نفت دارد؟ + عدم پاسخگویی شایسته به افکار عمومی، الزام به پیگیری سازمان بازرسی را ایجاب می‌کند

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین