پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
واقعا کی باید بفهمیم که نگاه دو قطبی خیر و شر ، خودی و ناخودی و نخودی، خود حق پنداری و تکفیر دیگران و .....، دیگر جواب نمی دهد و نگاه مردم بشدت گرایشات منطق فازی گرفته است ( بی نهایت منطق بین صفر و یک ) . بعد از خس و خاشاک نامیدن مردم توسط احمدی نژاد و عبارت پاجوش های درخت چنار توسط حداد عادل، نوبت به پسماند و دور ریز نامیدن رقبا توسط آقای منصوری رئیس ستاد آقای جلیلی رسیده است. ریشه را علاوه بر شستشوی مغزی با نگاهی دو قطبی، در عدم طی مراحل بزرگ شدن و پختگی سیاسی جستجو کنید. در این کشور، تبدیل یک شبه فردی عادی به معاونت وزیر، امر غیر ممکن و غیر قابل تصوری نیست. طی چند شبه تبدیل فرماندار به استاندار و معاون اجرایی هم ، نتیجه اش می شود گاف آقای منصوری.

شعارسال: اظهارات توهین‌آمیز منصوری، رییس ستاد جلیلی درباره ظریف و پزشکیان خبرساز شده است. منصوری در فرآیند سخنرانی درون ستادی خود بیان داشت که، رقیب ما در انتخابات آن آقای ناظریف و اون برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می‌کنه، نیست. این‌ها عددی نیستند که وقت این تریبون‌ها را صرف این افراد بکنیم. رقیب ما جبهه کفره. جبهه استعمار و استکباره. بعضی از این افراد در کشور ما دور ریز‌ها و پسماند‌ها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند.

 

تعداد بازدید : 5

واکنش پزشکیان: خودشان پسماند هستند

بعد از درخواست خبرنگار از پزشکیان درباره نظرش برای صحبت‌های توهین آمیز منصوری، پزشکیان بیان داشت که پسماند اون‌هایی‌اند که دیگران رو پسماند صدا می‌کنند.

تعداد بازدید : 3

این داستان با دنباله گیری موضوع در فضای مجازی ابعاد جدیدی تری یافته و بنظر می‌رسد بعنوان نوعی اهرم مطالبه گری جناح پزشکیان از جلیلی و منصوری نزد افکار عمومی تبدیل شده است.

*مصطفی فقیهی: همان زنبیل‌بدستان و متوهمینِ خطرناکند که پس از آن انتخاباتِ منحصربفردِ ۱۴۰۰، از کفِ ده‌داری بر صدر دولت نشستند؛ که حتی ۳ سال هم توسط مردم تحمل نشدند؛ و عن‌قریب است که در اوج سرافکندگی و انزجار ملی، به سطلِ دورریز و پسماند، پرتاب شوند!

*جوادی یگانه: مردم ایران هیچ‌وقت آن کسی که آن‌ها را خس و خاشاک خواند، فراموش نکردند، امروز هم آن کسی را که آن‌ها را دورریز و پسماند می‌خواند، فراموش نمی‌کنند.

بعد از خس و خاشاک احمدی نژاد و پاجوش حداد ، رسیدیم به پسماند و دور ریز منصوری؟

بعد از خس و خاشاک احمدی نژاد و پاجوش حداد ، رسیدیم به پسماند و دور ریز منصوری؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین