پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
در ساعات گذشته، مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با انتشار توییتی، خطاب به زاکانی نوشت: «ای کاش پوششی نبودید». در واکنش به این توئیت، مالک شریعتی، رئیس ستاد زاکانی در پاسخ به این توییت، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فکر کنم هنوز وقت نکرده به ادمین صفحه بگه داستان SFO چیه و نقش پورمحمدی در پرونده فساد کرسنت چیه. این داستان دنباله داستان تهاجم زاکانی بود به پورمحمدی و پزشکیان.

شعارسال: توییت مالک شریعتی سخنگوی ستاد زاکانی در جواب توییت مصطفی پورمحمدی: فکنم هنوز وقت نکرده به ادمین صفحه بگه داستان #SFO چیه و نقش پورمحمدی در پرونده فساد کرسنت چیه.

توییت سخنگوی ستاد زاکانی در جواب توییت پورمحمدی

تعداد بازدید : 3

زاکانی چطور در دام افتاد

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید، در یکی از تنش‌های لفظی میان زاکانی و پزشکیان، او در دامی افتاد که پزشکیان اتفاقی یا عمدی برای او پهن کرد؛ وقتی پزشکیان پوششی بودن زاکانی را به رخش کشید، او برای دفاع از خود، تاکید کرد که «می‌مانم تا (تو) رئیس‌جمهور نشوی!» پزشکیان باز هم او را با این سوال که «یعنی تا آخر می‌مونی دیگه»، به چالش کشید و زاکانی هم برای اینکه از اتهام پوششی بودن، رهایی یابد، موکدا تاکید بر ماندن تا پایان انتخابات کرد. حال با این اوصاف، ۴ نماینده هم‌راستا برای اجماع به لحاظ افکار عمومی با مشکل روبرو هستند، قاضی‌زاده هم از ابتدا تاکید دارد که کنار نمی‌رود؛ حالا زاکانی هم اینطور در دام افتاد و بر ماندنش تاکید کرد؛ اگر بنا باشد کنار برود، مورد شماتت افکار عمومی قرار خواهد گرفت؛ به عبارت دیگر زاکانی که هوادارانش او را «تانک انقلاب»! می‌خوانند، در چاله‌ای خودساخته افتاد. هرچند که این جریان نشان داده، جایگاه افکار عمومی در تصمیمات شان آنچنان از اهمیت و نقش پررنگی برخوردار نیست!

واکنش تند پورمحمدی به اظهارات زاکانی
زاکانی بیان کرد که ترامپ‌هراسی پورمحمدی راه به جایی نمی‌برد. پور محمدی نیز وسط صحبت های زاکانی پرید و بیان داشت که در مواجهه با دشمن از قوی‌ترین عناصر این کشور بودم، اشتباه نکنید؛ نصفی از کار‌هایی که کردیم را نمی‌توانم بگویم. اگر کسی بخواهد مقابل ترامپ بایستد ماییم. خواهید دید در آینده چه می‌شود.

تعداد بازدید : 2


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین