پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
رئیس کتابخانه ملی گفت: امام باور عمیقی به جوانان داشت و این باور باید در مدیران ارشد نظام وجود داشته باشد و اگر غیر از این باشد، ما نمی‌توانیم از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

شعارسال: اشرف بروجردی در نخستین همایش جوانان و توسعه و تعالی ایران با بیان اینکه جایگاه و نقش جوانان در توسعه و تعالی ایران اسلامی بی بدلیل است، گفت: شاهد بودیم در دوران مختلف بعداز انقلاب جوانان حضور داشته‌اند. جوانان نقش سازنده‌ای در در عرصه‌های مختلف دارند. خلاقیت، پویایی و انرژی که در جوانان وجود دارد،‌ منشاء رشد و شکوفایی کشور می‌شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: در وهله نخست این دولت است که باید از انرژی جوانان استفاده کند و سپس این خود جوانان هستند که باید ورود کنند. ما نباید منتظر کسی باشیم که کشور را آباد کند. خودمان باید دست به کار شویم.

رئیس ستاد زنان روحانی در انتخابات با اشاره به حدیثی از پیامبر عنوان کرد: حضرت محمد(ص) فرمودند دوست دارم جوانان را در راه کسب علم و دانش و یا کار و فعالیت ببینیم وظیفه ما است که شرایط را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امام باور عمیقی به جوانان داشت و این باور باید در مدیران ارشد نظام وجود داشته باشد و اگر غیر از این باشد، ما نمی‌توانیم از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

بروجردی خاطرنشان کرد: دولت و جوانان مصداق جمله قرآنی «وای بر کم فروشان» هستند، چرا این جمله را می‌گویم چون اگر دولت شرایط را برای جوان‌هایی که به میدان آمده‌اند آماده نکند، مصداق همین جمله هستند.

وی خطاب به جوانان گفت: من در دوران جوانی شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ام و دلم می‌خواهد جوانان بدانند که آرامش امروز از کجا نشأت گرفته است.

رئیس کتابخانه ملی افزود: برخی از جوانان می‌گویند دولت برای ما چه کرده، باید بپرسیم ما برای دولت چه کردیم؟ این یک رابطه دو طرفه است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که جوانان در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23شهریور1396، کدخبر: 535447: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین