پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
رئیس جبهه اصلاحات گفت: دولت به صورت سیستماتیک اقدام شایسته‌ای برای جوانان نکرده است.

شعارسال: مجید محتشمی با بیان اینکه دولت به صورت سیستماتیک اقدام شایسته‌ای برای جوانان نکرده است گفت: در این زمینه رشد پله‌ای رخ نداده است و این گواهی بر این مدعاست.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه روحانی به جوانان و زنان وعده داده که بخشی از وزارتخانه‌ها را به آن‌ها بسپارد اظهار کرد: فعلا این وعده در مورد وزیر ارتباطات صدق می‌کند هرچند که به ذائقه‌ی ما اصلاح‌طلبان خوش نمی‌آید ولی یک حرکتی بود که رئیس جمهور انجام داد.

وی افزود: باید مطالبات مردم که حضور زنان و جوانان در پست‌های مدیریتی است جدی گرفته شود و به نظر بنده روحانی به این مسئله متعهد است.

وی تصریح کرد: آن افرادی که مدعی استقلال رای هستند و صاحب اندیشه‌ی گسترده‌ای نیستند ، نمی‌توانند به مشکلات کابینه جوابگو باشند. عملا در سال 1400 مردم مطالبات خود را از آقای روحانی و یا به عبارتی از اصلاح‌طلبان درخواست خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که روحانی دست به یک تدبیر جدیدی بزند و از یک گروه جدید خبرگان اصلاح‌طلب استفاده کند و حواشی کابینه دوازدهم را به حداقل برساند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 6244913: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین