پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
۱۶ شاخص برای شناسایی فعال‌ترین دستگاه‌ها در زمینه اوقات فراغت در جلسه ستاد ساماندهی جوانان قم به تصویب رسید.

شعار سال: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، شاخص‌های شناسایی فعال‌ترین دستگاه‌ها در زمینه اوقات فراغت را مطرح کرد که مورد تصویب قرار گرفت.

علی پارسانیا نرخ رشد بهره‌مندی جوانان از برنامه‌های فراغتی، نرخ رشد تعداد برنامه‌های فراغتی، نرخ رشد تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت و درصد بهره‌مندی از ایده‌های جوانان در برنامه‌ریزی‌های مربوط به گذران اوقات فراغت را از برخی این شاخص‌ها برشمرد.

وی نرخ رشد اماکن و فضاهای فراغتی، نرخ رشد اعتبارات دولتی مربوط به گذران اوقات فراغت، میزان بهره‌مندی جوانان با نیازهای خاص از امکانات و برنامه‌های فراغتی و فضاهای فراغتی، میزان بهره‌مندی دختران جوان از برنامه‌های اوقات فراغت، حضور مدیرکل در جلسات ستاد ساماندهی استان و حضور کارشناس دستگاه در جلسات کمیته‌های ذیل ستاد با موضوع اوقات فراغت را از برخی دیگر شاخص‌ها عنوان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به شاخص درصد عملیاتی نمودن مصوبات ستاد ساماندهی اشاره کرد و افزود: این شاخص برای دستگاهی محاسبه می‌شود که دارای مصوبه در جلسات ستاد باشد و دستگاهی که تکلیفی در مصوبات ندارند از محاسبه این شاخص خارج و امتیاز آن صفر است.

پارسانیا درصد اطلاع‌رسانی عمومی به مخاطبان، درصد تحقق برنامه‌های پیش بینی شده دستگاه، بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت توسط کمیته بازرسی، سطح علمی اساتید و مدرسین دوره‌های فراغتی و میزان کارآفرینی و مهارت افزایی دوره‌ها را از شاخص‌های دیگر بیان کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 4021894:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین