پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از اعزام شش دستگاه اتوبوس به طرح یاوران ولایت خبر داد و گفت: ارتقای سطح بینش دینی و بصیرت سیاسی از اهداف این طرح است.

شعار سال: هادی توفیقی با اشاره به آغاز اردوهای یاوران ولایت اظهار داشت: این اردوها از نخستین روز مرداد آغاز و تا نه مرداد ادامه دارد. استان زنجان در حالی شش دستگاه اتوبوس به دوره طرح ولایت اعزام می‌کند که این دوره در اردوگاه دشت بهشت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه این دوره در دو مرحله برگزار می‌شود، گفت: این دوره به تفکیک دانش‌آموزان دختر و پسر انجام می‌شود و استقبال خوبی از این دوره شده است.

وی با اشاره به اهداف این دوره بیان کرد: این دوره یکی از دوره‌های موفق بسیج دانش‌آموزی است که می‌توان گفت مهمترین اهداف این دوره تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان مستعد به عنوان فرماندهان واحدهای پیشگام است.یکی دیگر از هدف‌های مهم این طرح تربیت مدیران جوان و با انگیزه و همچنین ارتقای سطح دانش دینی و بصیرت سیاسی دانش آموزان است.

توفیقی با اشاره به حساس بودن وضعیت دانش‌آموزان در این برهه زمانی گفت: دشمنان با جنگ نرم ایمان دانش‌آموزان را نشانه گرفتند و هدف بسیج دانش‌آموزی با برگزاری این دوره‌ها علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، باید بصیرت دینی و سیاسی دانش‌آموزان را افزایش دهیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به دیگر اهداف این دوره گفت: مشهد مقدس جای بسیار خوبی برای میزبانی این دوره است و دانش‌آموزان می‌توانند از فضای معنوی آن شهر هم به خوبی استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 1448263:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین