پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: چهار پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان ملایر پیش‌بینی شده است.

شعار سال: هادی سلگی با اشاره به اینکه مسئولیت دوخت لباس فرم دانش‌آموزان با صنف خیاطان است، اظهار کرد: مدارس سلیقه‌ای عمل نکنند.

وی با بیان اینکه دریافت هرگونه وجه نقدی در مدارس یا اداره ممنوع است افزود: برای انجام کارها در حوزه‌های مختلف مجوز مورد نیاز باید گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه برنامه‌‌ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان از اولویت‌های ما برای تابستان است تصریح کرد: چهار پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر چهار پایگاه، ورزشگاه الهیه، کانون مدرس، کانون امام خمینی و پژوهشسرا در مدارس روستایی با جمعیت بالا نیز فعال خواهد شد.

سلگی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت‌های علمی، تخصصی دبیران تربیت بدنی در ملایر گفت: دبیران تربیت بدنی در رشته‌های پینگ‌پنگ، والیبال، هندبال، دوومیدانی، آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، فوتسال و بدمینتون با هم رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد: این مسابقات با شرکت دبیرانی از 17 منطقه و شهرستان در سالن پوریای ولی ملایر در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش ملایرخاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که در شش رده سنی برگزار شد دبیران تربیت بدنی هر منطقه یا شهرستان در تیم‌های شش نفره در 10 رشته رقابت می‌کنند که نفرات برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970220000909: www.hamedan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
چقدر خوبه که همچین عزمی در کل کشور بوجود بیاد برای بچه ها
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین