پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری ستاد امر به معروف استان برای ایجاد شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: تحقق این مهم می‌تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از خالی شدن مساجد به عنوان هدف اصلی دشمنان باشد.

شعار سالمحمود الله مرادی ظهر امروز در آیین پایانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که ظهر امروز به مناسبت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی و صدور دستور توسعه کانون‌های مساجد در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین مکان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است که باید از ظرفیت این به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد موجب تغییر در فکر و نگرش شرکت کنندگان می‌شود، خاطرنشان کرد: در فصلی مانند تابستان که دانش‌آموزان از تحصیل دور هستند بهترین مکان برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنها شرکت درکلاس‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، هر برنامه و اقدام فرهنگی که از سوی مساجد، مدارس و سازمان‌های دولتی و غیردولتی اجرا و موجب تغییر فکر و نگرش شرکت‌کنندگان شود جزو برنامه‌های اثرگذار است.

الله‌مرادی به توطئه‌های فرهنگی و نرم دشمنان گریزی زد و گفت: مهم‌تریناولویت کانون‌های مساجد در چنین شرایطی تعالی اخلاق، فکر و اندیشه و فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه به ویژه در خانواده‌ها باشد.

وی از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری ستاد امر به معروف استان برای ایجاد شوراهایامر بهمعروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: تحقق این مهم می‌تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از خالی شدن مساجد به عنوان هدف اصلی دشمنان باشد.

وی از رهبر به عنوان مهم‌تریناصل در حرکت رو به رشد هر جامعه‌ای نام برد و اظهار کرد: یکی از مهم‌تریندلایلی که زمینه غارت منابع و ذخایر برخی از کشورهای اسلامی توسط دشمنان اسلام فراهم شده نبود رهبری آگاه و شجاع است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه این مسئله موجب شده رهبران این چنین کشورهایی سرسپرده ابرقدرت‌های غرب یا شرق و یا کشورهای وابسته به آنها شوند، اذعان کرد: از مهم‌ترینویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی، شجاعت، اخلاق‌مداری و دلسوزی برای مردم است.

الله‌مرادی با بیان اینکه مباحث اقتصادی وتواناییدر زمینه تجهیزات نظامی دلیل اصلی دشمنی استکبار با ایران نیست، گفت: مهم‌تریندلیل دشمنان از مبارزه با ملت ایران دور کردن مردم از حمایت از مستعضفان دنیا است.

الله‌مرادی بر توجه هرچه بیشتر بر مسائل دینی و تقویت این مهم در بین جوانان و نوجوانان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تقویت باورهای دینی و اتکا بر دستورات الهی دینی اسلام بهترین راهکار در راستای مقابله با هجمه و توطئه‌هایی نرم دشمنان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20 مهر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۷۲۰۰۰۰۷۲۶ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین