پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه امام حسین(ع) الگوی مبارزه با ظلم است، گفت: پیام قیام امام حسین(ع) ایستادگی در مقابل ظلم و انحراف است.

شعار سال: آخوند عبدالباسط نوریزاد, امشب در همایش بزرگ عاشورا و اهل سنت در مسجد طلابی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: هر ساله مردم اهل سنت به صورت خودجوش و مردمی مراسم عزاداری برای امام حسین ( ع) برگزار می‌کنند و از این طریق ارادت خود را نسبت به پیامبر و اهل بیت ( ع) ابراز می دارند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: ما به عنوان محبان اهل بیت( ع) همیشه از خداوند می‌خواهیم تا در این دنیا زیارت امام حسین( ع) و در آخرت شفاعت این بزرگوار را نصیب ما کند.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: ما اهل سنت معتقدیم که واقعه کربلا برای مبارزه با ظلم و ستم رخ داد و در این واقعه امام حسین( ع) مظلومانه به شهادت رسید و هرگز زیر بار ظلم و ستم و ذلت نرفت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ایمان مسلمانان چه اهل شیعه و چه اهل سنت منوط به مودت و محبت نسبت به اهل بیت ( ع) است و جزء عقاید دینی و شرعی اهل سنت است و محبت به اهل بیت لازم و واجب می باشد.

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر: امام حسین(ع) برای اکمال دین قیام کرد

امام جمعه اهل سنت نگین شهر هم در این مراسم گفت: والاترین مقام در نزد خداوند, امام حسین ( ع) است و امام حسین ( ع) برای اکمال دین, در راه خدا قیام کرد.

آخوند ابوبکر خوجملی اظهار داشت: اهل سنت هر جمعه در خطبه دوم نمازجمعه از امام حسین ( ع) به عنوان ( شباب اهل جنه) یاد می‌کند و از ایشان به عنوان سرور و سالار شهیدان یاد می‌کند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: اهل سنت نسبت به اهل بیت ( ع) به ویژه امام حسین ( ع) ارادت و مودت خاصی دارند و نسبت به زیارت این امام اعتقادی عمل می‌کنند.

آخوند خوجملی تاکید کرد: ما مسلمانان چه اهل سنت و چه اهل شیعه اعتقادات مشترکی دارند و می‌دانیم امام حسین( ع) در راه خدا و رسول خدا( ص) قیام کرد و به شهادت رسید.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر یادآور شد: امام حسین ( ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین قیام کرد و ما امروز باید این مسیر را ادامه دهیم و مراسم شهادت این امام مظلوم را با عزت و آبرومندی برگزار کنیم.

آخوند خوجملی گفت: امام حسین ( ع) راه نجات و کشتی نجات مسلمانان است و راه سعادت و موفقیت در دنیا و آخرت برای ما مسلمانان راه امام حسین(ع) است.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر اظهار کرد: پیامبر اکرم ( ص) و امام حسین ( ع) خیرخواه امت اسلامی هستند و برای نجات مسلمانان از تاریکی و جهل مبارزه کردند.

آخوند خوجملی تصریح کرد: ما مسلمانان چه اهل شیعه و چه اهل سنت در ایران اسلامی به ویژه گنبدکاووس با امنیت و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم و به عقاید و اعتقادات یکدیگر احترام می‌گذاریم و اعتقادات مشترک یکدیگر را تقویت می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 1534094: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین