پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان زنجان گفت: استقرار ۳۵۲ پایگاه اوقات فراغت در ۱۴ منطقه استان زنجان برای شرکت ۷۵ هزار نفر- برنامه قطعی شده است.

شعار سال: مریم شعبانی با اشاره به استقرار 352 پایگاه اوقات فراغت در 14 منطقه استان اظهار داشت: از این تعداد 249 پایگاه شهری و 103 پایگاه روستایی است. پیش‌بینی می‌شود آمار تعداد دانش‌آموزانی که در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت حضور یابند 75 هزار و 122 نفر- برنامه باشد.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان زنجان در مورد موضوع فعالیت‌های این پایگاه‌ها گفت: پنج زمینه فعالیت کلاس‌ها و پایگاه‌های تابستانی شامل زمینه‌های معرفتی، هویتی-بصیرتی، ورزش و سلامت، فرهنگی- هنری -علمی، مهارت‌های خدماتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز روز مخاطبان سعی کردیم حوزه مجازی را نیز در زمینه فعالیت‌های این کلاس‌ها پررنگ کنیم، ابراز کرد: آموزش ساخت انیمیشن یا بازی‌های رایانه‌ای نیز به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

شعبانی با اشاره به به‌روزرسانی برنامه‌های اوقات فراغت در حوزه ورزش گفت: کلاس‌های رایگان آموزش کمک‌های اولیه نیز با هماهنگی‌های انجام گرفته با هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای عمرانی و بهسازی و زیباسازی از جمله برنامه‌های بخش حوزه مهارت‌افزایی و اشتغال و آشنایی با زندگی ائمه اطهار(ع) و محافل انس با قرآن نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه معرفتی هویتی-بصیرتی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 1447855:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین