پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: بعید به نظر می‌رسد که دولت دوازدهم از نیروهای بومی برای استانداری ایلام استفاده کند.

شعار سال: خدابخش داوودی‌نصر اظهار داشت: مسؤولان در استان ایلام باید استفاده از خرد جمعی و پرهیز از گرایشات سیاسی ناموزون را از مسئولین استان‌های دیگر یاد بگیرند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: زمانی ما به دولت‌ها خرده می‌گرفتیم چرا از استاندار بومی استفاده نمی‌کنند و تجربه استاندار بومی در دو دوره صورت گرفت.

وی ادامه داد: در دوره اول تجربه موفقی نشان داد اما متاسفانه در این دوره به دلیل پرداختن به حاشیه و دوری از بکارگیری مدیران با گرایش سیاسی غلیظ و ناکارآمد بعید به نظر می‌رسد که دولت دوازدهم از نیروهای بومی برای استانداری استفاده کند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: مروارید استاندار ایلام اگر یک مقدار به شعارهای فراجناحی و استفاده از مدیران دلسوز و متعهد و خدمتگذار توجه می‌کرد نتیجه کار در استان خیلی بهتر از اینها به دست می‌آمد.

داوودی‌نصر تصریح کرد: در دوره چهار ساله دولت یازدهم فرصت‌های زیادی در استان از دست رفت، شاخص‌های بیکاری، تورم، فقر، شفاف سازی محیط های کسب و کار، تبعیض، ناهنجاری‌های اجتماعی و مهاجرت هرگز وضع مناسبی پیدا نکردند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: البته ما اعتقاد نداریم عدم موفقیت استاندار بومی به بهانه‌ای برای عدم استفاده از نیروهای بومی دلسوز که در استان کم نیستند بدل شود
به نظر می‌رسد بخشی از ناکارآمدی چهار سال قبل ناشی از عملکرد بسیار ضعیف مدیران ضعیف شاید تحمیلی به استاندار ایلام باشد.

وی ادامه داد: امید است دولت در این دوره فرصت را مغتنم بشمارد و برای یک بار هم که شده توجه ویژه‌ای به این استان با انتصاب استانداری دلسوز متعهد بی‌حاشیه فرا جناحی و صرفا خدمتگذار ترجیحا از میان جوانان این خطه معطوف دارد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: در این چهار سال گذشته از میان آنها 67 نفر کذایی که در دوره به اصلاح اصلاحات در این استان فتنه به پا کردند، تعدادی مدیر شدند و مدیر ماندند که امید اصلاح این موضوع نیز هست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان ایلام)، تاریخ 2 مهر 96، کد مطلب: 13960702000119: www.ilam.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین