پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه برآوردهای اولیه حاکی از خسارت ۳۰ میلیارد تومانی سیل به این شهرستان است، گفت: پیش بینی می شود پس از فروکش کردن آب و بررسی دقیق کارشناسان این رقم افزایش یابد.

شعارسال: علی وارسته با اشاره به بارش‌های شدید باران در این شهرستان اظهار کرد: رودسر با بیش از ۳۰۰ میلی‌متر باران بیشترین بارش ها را در سطح استان گیلان داشته است.

وی از فعالیت ۳۸ اکیپ خدمات رسان با ۲۵ دستگاه سبک و ‌سنگین برای خدمات‌رسانی در سطح شهرستان رودسر خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان شامل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و نیروهای امدادرسان صورت گرفته تا با تمام امکانات و آمادگی لازم وضعیت شهرستان را بررسی تا در صورت بروز حوادث احتمالی وارد عمل شوند.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به بسته شدن راه ارتباطی سه روستای پلت کله سر، چاشت خور لات و جواهردشت در منطقه سیاهکلرود بیان کرد: براثر شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه سیاهکلرود پل ارتباطی این منطقه زیر آب رفته و راه‌های ارتباطی مردم را با اختلال مواجه کرده است. وارسته با بیان اینکه خسارت ناشی از بارش‌های شدید باران و جاری شدن سیل در رودسر خسارت‌هایی را به زیرساخت این شهرستان وارد کرده که میزان این خسارت‌ها در دست بررسی است تصریح کرد: براثر بارش شدید باران در شهرستان رودسر راه ارتباطی روستای عسکرآباد در بخش کلاچای بسته، راه‌های ارتباطی ۱۰ روستا در قالب ۳۰۰ خانوار در بخش رحیم‌آباد مختل و شاهد آب‌گرفتگی در روستاهای چینی جان، کلکاسرا، گیشاکجان، میان پشته در بخش مرکزی و آب‌گرفتگی بخش‌هایی از سطح شهرهای شهرستان هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خزرنگار، تاریخ انتشار: 15مهر1397 ، کدخبر: 16771: www.khazarnegar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین