پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
شهردار کلاچای با اشاره به اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در محلات این شهر، گفت: اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است.وی جلوگیری از وقوع سیلاب، تسریع و تسهیل در هدایت آب‌های سطحی به سمت رودخانه‌ها را از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای پروژه عنوان کرد.

شعارسال: شهردار کلاچای با اشاره به اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در محلات این شهر، گفت: اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است.

ابراهیم اثنی‌عشری  با اشاره به اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی در محله گیل کلایه شهر کلاچای به طول ۶۰۰ متر، اظهارکرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی ضلع غربی این پروژه طی ۱۵ روز آینده به مرحله بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که از محل منابع داخلی و استانی تأمین و سرمایه گذاری می شود.

شهردار کلاچای در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های دیگر در این منطقه با اتمام این پروژه، گفت: بعد از پایان این پروژه طرح‌های دیگری همچون جدول گذاری، پیاده روسازی و سایر موارد در این محله اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح یکی از مطالبات مهم مردم این محله بوده است، بیان کرد: پاسخ به مطالبات مردمی مهم‌ترین اولویت شهرداری کلاچای و شورای این شهر است. تلاش شده تا حد توان به این خواسته‌ها و مطالبات پاسخ داده شود.

اثنی‌عشری پروژه در ادامه تصریح کرد: جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی قبل از این در محلات گزافرود و نوده شهر کلاچای نیز اجرایی شده و آماده بهره‌برداری است.

وی جلوگیری از وقوع سیلاب، تسریع و تسهیل در هدایت آب‌های سطحی به سمت رودخانه‌ها را از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای پروژه عنوان کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:13 دی 1397 ، کدخبر:4502951 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین