پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳
نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی برضرورت ساماندهی هرچه سریعتر گلزار شهدا کلاچای تأکید کرد و گفت: اهمال در این پروژه قابل قبول نبوده و درصورت هرگونه تخلف مسئولان پاسخگو باشند.

شعارسال: اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان رودسر باید به صورت منظم و کارشناسی شده روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان را پیگیری کنند.

وی تنها ارائه گزارش عملکرد در این زمینه را مناسب ندانست و افزود: مسئولان باید به صورت میدانی در پروژه ها حضور داشته و به صورت کارشناسی شده اجرای طرح ها را دنبال و نتایج را به مسئولان ارشد شهرستان برای پیگیری های بیشتر ارائه دهند.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه فرهنگی و گردشگری شهرستان رودسر برضرورت تأمین اعتبار برای احیای و بازسازی پروژه قلعه گردن رحیم آباد تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه نیز گام های اساسی برداشته شود.

وی با بیان اینکه کم کاری و بی توجهی در زمینه ساماندهی وضعیت گلزار شهدای امیربنده کلاچای غیرقابل قبول است، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه اگر اهمال کاری و تخلفی از سوی پیمانکار و هیئت امنای رخ داده باید پاسخگو باشند.

عباسی تخریب گلزار شهدا امیربنده کلاچای را غیرقابل قبول دانست و گفت: این اقدام هیچ توجیهی ندارد و هر فردی در این امر مسئول بوده باید پاسخگو باشد. این موضوع سبب نگرانی خانواده های معظم شهدا در این منطقه شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: ساماندهی به این موضوع باید در اولویت کار بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه این نشست با اشاره به محدودیت و کاهش اعتبارات سال جاری شهرستان، اظهار کرد: جذب اعتبارات ملی در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد. باید از ظرفیت نماینده شهرستان در مجلس برای جذب اعتبارات ملی استفاده شود.

علی وارسته به اولویت های امسال توزیع اعتبارات از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: پروژه های بنیاد مسکن، راه روستایی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و رفع ضعف برق از مهم ترین اولویت های شهرستان است.

وی جذب حداکثر اعتبارات از سوی دستگاه های شهرستان از ادارات کل مربوطه را ملاک ارزیابی مدیران رودسر برشمرد و گفت: مدیران باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کد خبر: 4390665 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
فعلا که این همه اهمال رخ داده در این زمینه! کدوم برخوردی رو دیدیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین