پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۳
هشت پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی همزمان با سومین روز از هفته دولت در شهرستان رودسر به بهره برداری رسید.

شعارسال: بعدازظهر یکشنبه با حضور مسئولان شهرستان رودسر هشت پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل یک طرح گل وگیاه با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۲۲ نفر در روستای قاضی محله کلاچای است.

رئیس اداره بهزیستی رودسر در حاشیه این برنامه اظهار کرد: در سال گذشته تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف این سازمان در شهرستان رودسر پرداخت شده و تاکنون برای ۱۷۶ نفر فرصت شغلی ایجادشده است.

مهدی قنبری تصریح کرد: سهمیه تسهیلات اشتغالزایی رودسر در سال جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

بهره برداری نمادین یک پروژه از ۲۸ پروژه راه روستایی در روستای حاجی آباد بخش کلاچای شهرستان رودسر دیگر پروژه امروز بود که افتتاح شد.

۲۸ پروژه آسفالت راه روستای به طول ۳۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال اجرایی شده که با بهره برداری از این پروژه ها چهار هزار و ۵۰۰ خانوار از آسفالت راه روستایی بهره مند شدند.

افتتاح ایستگاه پمپاژ و خط انتقال روستای نارنج کلا بخش کلاچای شهرستان رودسر با اعتبار ۳۵۱ میلیون تومان، یک طرح شیلاتی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ تُن در روستای دادا محله بخش مرکزی رودسر با اعتبار ۱۸۰میلیون تومان و اشتغالزایی ۳نفر، افتتاح نمادین یک پروژه از ۱۱پروژه برق در بالا نوده کلاچای با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال، افتتاح مسکن محرومین در واجارگاه کلاچای با زیر بنای ۴۵ متر و اعتبار ۳۰ میلیون تومان، افتتاح کارخانه عرقیات استاندارد گیاهی دربندبن واجارگاه بخش کلاچای با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹ نفر از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز شهرستان رودسر بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1397 ، کد خبر: 4385652 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
چقدر این روزها نیاز داریم به این پروژه ها واقعا!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین