پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
محمدرضا محسنی در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه ساده زیستی و نگرش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر سبب ماندگاری نام این بزرگوران در اذهان مردم شده است افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد‌ها است.
شعار سال: فرماندار شفت از بهره‌برداری 50 پروژه عمرانی و خدماتی این شهرستان در هفته دولت خبر داد. ​

محمدرضا محسنی در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه ساده زیستی و نگرش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر سبب ماندگاری نام این بزرگوران در اذهان مردم شده است افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی شفت باید در انعکاس خدمات خود در رسانه‌های محلی عملکرد بهتری داشته‌باشند افزود : بسیاری از نقدهای صحیح و مطالبات به حق مردم ناشی از عدم اطلاع رسانی صحیح اقدامات انجام شده است .

وی با بیان اینکه پس از 5 سال انتظار عملیات اجرایی پروژه بهسازی محور ملاسرا-شفت با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از اعتبارات وزارتخانه راه و شهرسازی و در قالب مناقصه به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا می باشد افزود: طرح آبرسانی به شهرهای شفت و احمدسرگوراب دیگر پروژه مهم در حال انجام شهرستان شفت است که برای تکمیل آن در 18 ماه بالغ بر 11 میلیارد  تومان اعتبار پیش بینی شده است .

محسنی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به 54 روستای شهرستان شفت از محل صندوق توسعه ملی در حال پیگیری و زمین آن در روستای بداب خریداری شده است افزود : دولت برای ارتقای شاحص سلامت آب شرب در این شهرستان برنامه مدون  دارد .

فرماندار شفت به پیگیری های مستمر مسئولین برای تعیین تکلیف سد لاسک اشاره و تصریح کرد: مطالبات مردمی در این شهرستان همواره اولویت‌بندی است  و آخرین اطلاعات پروژه‌ها اطلاع رسانی می‌شود .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه در هفته دولت 50 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید افزود : برای ساخت و تکمیل این طرح ها بالغ بر 11 میلیارد و 900 میلیون اعتبار هزینه شده است .

محسنی در ادامه با اشاره به اعتبارات سال جاری در بخش های آسفالت راه روستایی ، کشاورزی ، آبرسانی ، برق و بهداشت و درمان متمرکز شده است اظهار کرد : جزییات پروژه های مذکور همزمان با فرارسیدن هفته دولت اطلاع رسانی خواهد شد و در این راستا مدیران دستگاه ها باید ارتباط بهتری با رسانه ها داشته باشند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 30 مرداد 1397، کدخبر: 659120 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین