پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
رئیس شورا در نامه‌ای از سرپرست شهرداری علاوه بر پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام، خواستار ارائه گزارش کاملی از وضعیت انحراف خط پروژه بازگشایی معبر امام علی (ع)، مرمت ساختمان بلدیه و آبنمای بوستان ملت و ... شد.

شعار سال: سید امیر حسین علوی اظهار کرد: متاسفانه جزئی‌ترین مسائل شهری معطل مانده‌است. عمده معابررشتنیازمند آسفالت است و مرمت چاله‌های شهر و نوارهای حفاری و تکمیل پروژه هدایت روان آب‌های سطحی ضروری است.

وی افزود: شهرداری در چهار سال گذشته برای اجرای پروژه روان آب های سطحی هزینه زیادی کرده‌است اما در مرمت نوارهای حفاری این پروژه در منهول‌های فاضلاب با اختلاف سطح مرمت شده و در بسیاری از موارد خطر آفرین شده است.

رئیس شورا عمارت بلدیه و ساختمان میرزا خلیل را سرمایه‌های فرهنگی این شهر خواند و تاکید کرد: با وجود تذکرات متعدد هنوز قرارداد مرمت این بناها با نظارت اداره کل میراث فرهنگی گیلان منعقد نشده است.

علوی همچنین خواستار بازنگری در پروژه جام جم شد و افزود: این پروژه در شورای سوم مصوب شده است و لازم است با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس شورای شهر همچنین گفت: شورای چهارم مصوبه فروش پروژه تجاری گلسار را مشروط بر صرف اعتبار آن برای پروژه‌های عمرانی صادر کرد ولی شنیده شده چک ها وصول شده حاصل از فروش ، صرف پرداخت حقوق کارکنان شده است. قانونا شهرداری چنین حقی نداشت.

علوی همچنین یادآور شد: شهربازی قدس تنها شهربازی درون شهریرشتبود که از شورای چهارم بسته شد و از همان زمان می‌باید شهربازی جدیدی با سرمایه‌گذار جدید بازگشایی می شد و با وجود اعلام آمادگی سرمایه‌گذار جدید، شهرداری گزارش دهد که چرا شهربازی گلسار و پروژه پارک آبی اجرایی نشده است.

وی همچنین تاکید کرد: با وجود هزینه کردهای میلیاردی هنوز مشکل فنی آب‌نمای بوستان ملت و آب‌نمای میدان شهرداری رفع نشده است.

علوی با اشاره به ازدیاد سگ های ولگرد در سطح شهر خواستار تسریع در جمع آوری این سگ ها توسط خدمات شهری شهرداری شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 28 آبان 97، کد مطلب: 693405: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین