پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
استاندار گیلان با حضور در شهرستان بندرانزلی ضمن بازدید تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان، به تبادل نظر با مسئولان شهرستان در خصوص نحوه اجرایی شدن تعدادی از پروژه های پیشنهادی آن ها پرداخت.
شعار سال: استاندار گیلان با حضور در شهرستان بندرانزلی ضمن بازدید تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان، به تبادل نظر با مسئولان شهرستان در خصوص نحوه اجرایی شدن تعدادی از پروژه های پیشنهادی آن ها پرداخت.
 در این سفر کوتاه شهرستانی استاندار به شهرستان بندرانزلی که با حضور فرماندار و‌ نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، پروژه در دست اجرای کنارگذر بندرانزلی مورد بازدید قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت تامین اعتبار لازم برای تسریع در اجرای پروژه مذکور اتخاذ شد.

همچنین بررسی و‌ بازدید مکان های پیشنهادی جهت ایجاد پیست قایقرانی و پروژه توسعه پرورش ماهی در قفس از دیگر برنامه های سفر استاندار گیلان به شهرستان بندرانزلی بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 713654 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین