پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
فرماندار شفت با اشاره به اینکه برفروبی یک کیلومتر باقیمانده از مسیر کوهستانی مزگده و خرمکش ،چماچا و مژدهه بالا امروز انجام خواهد شد افزود: راه ارتباطی شفت به بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم باز است.
شعارسال: محمدرضا محسنی در حاشیه بازدید از روستای مژدهه با اشاره به بارش سنگین برف در این شهرستان به ویژه مناطق کوهستانی گفت: تمامی محورهای اصلی شهرستان باز است .

وی با بیان اینکه بیشتر مسیرهای فرعی امروز با تلاش نیروهای امدادی و خدماتی شهرستان شفت بازگشایی شده است، افزود: برفروبی برخی مسیرهای فرعی کوهستانی امروز انجام خواهد شد.

محسنی با اشاره به اینکه برفروبی یک کیلومتر باقیمانده از مسیر کوهستانی مزگده و خرمکش، چماچا و مژدهه بالا نیز امروز انجام خواهد شد افزود: راه ارتباطی شفت به بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم باز است.

وی با بیان اینکه اکنون در شهرستان شفت قطعی گاز نداریم افزود: گروه های فنی برق برای رفع مشکل تک خانوارها در روستاهای مختلف در حال خدمات رسانی هستند.

فرماندار شفت با اشاره به احتمال یخبندان در روزهای آینده افزود : از مردم شهرستان عالم پرور شفت درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود و مشارکت با نیروهای امدادی از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در صورت استفاده از خودرو حتما با زنجیز چرخ و تجهیزات کامل وارد معابر شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 461384، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین