پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
قطع گسترده آب و برق و گاز روستاییان استان و تخریب پل ها و از بین رفتن ۶۰ کیلومتر از جاده های ارتباطی گیلان تنها بخشی از این حجم خسارت هاست. ما تازه تأمین اعتبار برای لایروبی آب بندان های استان کرده ایم!

شعارسال: مصطفی سالاری در کارگروه شورای معادن در استانداری با تاکید بر ضرورت لایروبی آب بندان های استان گفت: آب بندان ها محل ذخیره سازی آب هستند ،لذا با لایروبی و ساماندهی به موقع از خطرات سیل و آب گرفتگی جلوگیری کنیم.

وی از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان جهت لایروبی آب بندان های استان خبر داد و گفت: از این میزان ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در هفته جاری تخصیص داده می شود و مابقی هم از طریق منابع ملی و سرمایه گذار تامین می گردد. سالاری با بیان اینکه در تامین منابع برای ساماندهی انهار مشکلی نداریم تاکید کرد: این مهم باید قبل از شروع فصل کشاورزی انجام شود .

در خبری دیگر، جواد معیتی شهردار آستارا گفته لایروبی رودخانه مرداب این شهر از طغیان آن جلوگیری کرده و با وجود استمرار بارندگی ها، مشکلی برای شهروندان ایجاد نشده است. اکنون این پرسش مطرح است که اگر مدیران استان گیلان از حجم و وضعیت بارش ها خبردار بودند که بودند و اگر می دانستند که با لایروبی به موقع آنها از خطرات سیل جبوگیری می شود و این کار باید قبل از شروع فصل کشاورزی انجام شود، چرا تاکنون این کار را انجام ندادند؟ تا این حجم از خسارت ها واقع نشود! قطع گسترده آب و برق و گاز روستاییان استان و تخریب پل ها و از بین رفتن ۶۰ کیلومتر از جاده های ارتباطی گیلان تنها بخشی از این حجم خسارت هاست. ماتازه تأمین اعتبار برای لایروبی آب بندان های استان کرده ایم!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه گیلان، تاریخ انتشار: 15مهر1397 ، کدخبر: - : www.rahegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین