پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹
استاندار مازندران گفت: برای جلوگیری از تخلیط، بارنامه برنج به مازندران صادر نمی شود.

شعارسال: محمد اسلامی استاندار مازندران در افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن در روستای میارکلا بخش مرکزی شهرستان ساری با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلیط، ورود برنج خارجی ممنوع شد، گفت: بارنامه برنج به مازندران صادر نمی شود.

وی افزود: ۵ مرکز خرید برنج تضمینی در مازندران برای خرید برنج وجود دارد.

اسلامی گفت: امسال یکی از بهترین سال ها در زمینه بازار و قیمت برنج است که با توجه به قیمت گذاری مناسب برنج توسط دولت و بالاتر بودن قیمت در بازار نسبت به قیمت تضمینی، کشاورزان برنج خود را به بازار عرضه کردند.

عزیزالله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه ۷۹ طرح زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی در زمینه های، شیلاتی، باغی، زراعی، لاینینگ، لایروبی آب بندان، کارخانه‌ های شالیکوبی، مرغداری، دامداری و تجهیز و نوسازی اراضی در مازندران با اعتبار ۶۸۵ میلیارد ریال در هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری رسید، گفت: ۱۷ هزار بهره بردار بخش کشاورزی از مزایای این طرح‌ ها بهره مند می‌ شوند و با ایجاد ۹۰ شغل مستقیم، بیش از ۵ هزار تن به تولید سالانه محصولات کشاورزی افزوده می‌ شود.

وی افزود: سالهای طلایی برنج را با دو مصوبه مهم در مازندران می گذرانیم که شامل، ممنوعیت واردات برنج در زمان برداشت از تیر تا آذرماه به سه استان شمالی و عدم ورود برنج خارجی مخصوصا به مازندران است.

شهیدی فر گفت: بخشی از واردات برنج برای ذخیره استراتژیک کشور است و قیمت آن امسال ایده آل است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 7شهریور1397 ، کدخبر: 6649531: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
فکر میکنم معنی این خبر این باشه که برنج نتونه از مازندارن به استان های دیگه بره! برای چی اخهههه! اگه اشتباه میکنم یکی بیاد بهم بگه ترو خدا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
نه دوست عزیز فکر کنم به معنیه اینه که اجازه نمیدن برنج خارجی به مازندران وارد بشه که با برنج تولید خودمون مخلوط نشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین