پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان رتبه خوبی در بین‌ استان‌های دیگر ندارد گفت: گیلان در رتبه ۱۳ صنعتی در کشور قرار دارد.

شعار سال: فرهمند پورعلی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمانصنعت، معدن و تجارت ‌استان گیلان اظهار داشت: استان گیلان همواره از سر سبز بودن و طبیعت خود لطمه خورده است.

وی با بیان اینکه هر شخصی که در استان گیلان مسئولیت پیدا می‌کند تا مدت‌ها بر سر صنعتی بودن و یا کشاورزی بودن استان گیلان بحث می‌کند اعلام کرد: استان گیلان استانی با قابلیت‌های صنعتی است.

پورعلی با اشاره به اینکه صنعت استان گیلان رتبه خوبی در بین‌ استان‌های دیگر ندارد خاطرنشان کرد: صنعت می‌تواند برای جوانان استان گیلان اشتغال‌زا باشد و حمایت از سرمایه‌گذاران در این‌ استان امری ضروری است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان باید دارای نقشه راه برای رشد و توسعه صنعت شود اعلام داشت: نقشه راه رشد و توسعه صنعت استان گیلان باید با توجه به مسائل زیست محیطی تنظیم شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان در رتبه 13صنعتی در کشور قرار دارد عنوان داشت: استان گیلان در رفع موانع تولید در سال‌های گذشته رتبه خوبی کسب کرده است و امروزحمایت از تولیدکنندگانی است که در استان گیلان به‌سختی روی پای خود ایستاده‌اند ضروری است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به صحبت‌های سخیف رئیس جمهور آمریکا بیان داشت: مردم ایران دیروز به آمریکایی‌ها نشان دادند که با اقتصاد مقاومتی همچنان پابرجا هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:1545828، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین