پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت:در حال حاضر وضعیت اتوبوسهای رشت نیز نامناسب بوده و در حال حاضر تنها ۲۰ دستگاه اتوبوس در رشت مشغول خدمات دهی هستند.

شعارسال: عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت اظهار کرد: با انتخاب مشاوران خوب و زبده می توانیم راندمان فعالیتی کمیسیون را افزایش دهیم.

محمد حسن عاقل منش افزود: در دوره های گذشته در برخی از کمیسیونها شاهد تعدد مشاوران بودیم که عملا خروجی خاصی هم نداشتند.

وی با اذعان به اینکه نیازمند مشاوران متخصص هستیم گفت: باید از حضور افرادی که در کار اجرایی در این بخش دخیل هستند به عنوان مشاور در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استفاده کنیم.

عاقل منش افزود: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت از چهره های توانمند و با تجربه ای است و یقینا با تعاملات خوبی که وجود دارد می توانیم شاهد اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع مشکلات ترافیکی شهر باشیم.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به پیاده راه فرهنگی و BRT رشت تصریح کرد: مباحث مختلفی در این خصوص مطرح است و متاسفانه در حال حاضر وضعیت اتوبوسهای رشت نیز نامناسب بوده و در حال حاضر تنها ۲۰ دستگاه اتوبوس در رشت مشغول خدمات دهی هستند.

عاقل منش بیان کرد: متاسفانه اتوبوسهای BRT در رشت به خوبی تردد نمی کنند و سرعت لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی تردد اتوبوسها در رشت افتضاح است گفت: با حجم جمعیت شهری و تعداد اتوبوسهای فعلی وضعیت بحرانی در رشت حاکم است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ندای گیلان، تاریخ انتشار: 27شهریور1396، کدخبر: -: www.nedayegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین