پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان گیلان با استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

شعار سال: حسین مهری که برای دیدار و گفتگو با مقامات استانی و بازدید از طرح های صنعتی استان گیلان سفر کرده است، صبح امروز ضمن دیدار با مصطفی سالاری استاندار این استان گزارشی را از اقدامات این بانک در حوزه های زیرساخت، پتروشیمی، نیروگاه، فولاد و همچنین تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط ارائه و تصریح کرد: خوشبختانه بدنه کارشناسی بانک صنعت و معدن کارآمد و قوی است و در کنار اعطای تسهیلات به بنگاه های صنعتی به عنوان یک مشاور نیز صنعتگران کشور را همراهی می کند .

وی گفت: بانک صنعت و معدن در سال 1396 مبلغ 10هزار میلیارد تومان تسهیلات به 3000 واحد صنعتی پرداخته و سهم واحدهای کوچک و متوسط از تسهیلات این بانک در سال 96 از 26 درصد به 36 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم توسط این بانک در زمینه تامین مالی طرح های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از اختصاص 13درصد از تسهیلات این بانک به استان های کمتر توسعه یافته در سال 96 سخن گفته و اجرای بانکداری متمرکز در بانک صنعت و معدن را از اقدامات بانک صنعت و معدن در سال 1396 برشمرد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: مشتری مداری و همگامی و همراهی با مشتریان جزو اولویت های اصلی و اساسی این بانک است و تلاش داریم تا روند خدمت به مشتریان را تسریع بخشیم.

مهری بیان داشت: بانک صنعت و معدن در استان گیلان توانسته است کارنامه درخشانی را از خود به جا بگذارد و با تامین مالی پروژه های صنعتی ، ضمن کمک به صنعتی شدن این استان نقش چشمگیری را در ایجاد اشتغال ایفا نماید .

سالاری استاندار گیلان نیز ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه گفت: با توجه به نقش محوری بانک صنعت و معدن در توسعه اقتصادی کشور این بانک می تواند از امکانات و ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان گیلان برای پیشرفت اقتصادی این منطقه استفاده نماید.

وی ضمن تقدیر از اقدامات درخور تحسین بانک صنعت و معدن در توسعه صنعتی کشور بیان داشت: مایه خوشحالی است که همزمان با سایر نقاط کشور ، بانک صنعت و معدن در این استان نیز با تامین مالی طرح های صنعتی نقش محوری در بهبود فضای کسب و کار ایفا کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصاد آنلاین، تاریخ 4 مهر 97، کد مطلب: 303147:www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
ا.ف75
گیلان انقدر جای رشد در هر زمینه ای داره که ادم نمیدونه از کجاش بگه! فقط محروم مونده از توجه مسئولین!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
جای خوشحالیه که این بانک داره به بهتر شدن فضای کسب و کار کمک میکنه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین