پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست اضطراری ستاد بحران استان فارس با اشاره به سفر خود به مناطق سیل‌زده این استان، گفت: در بازدید از منطقه قیر و کارزین و رودخانه آن، ما که نفهمیدیم چی به چی بود و مسیر رودخانه کجاست.
شعارسال: داوود کشاورزیان شامگاه شنبه شب در نشست اضطراری مدیریت بحران استان فارس، اظهار داشت: در دشت قیر و کارزین هر چه دنبال مسیر رودخانه گشتیم، این مسیر را پیدا نکردیم و آخرش نفهمیدیم چی به چی بود.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی دو پل شهرستان جهرم منتظر ستاد بحران نخواهیم ماند، گفت: ما این دو پل را بازسازی خواهیم کرد اما دو پل دیگری که در مسیر شیراز به جهرم است، را باید فکری دیگر برای آن کرد.

استاندار فارس نیز خطاب به معاون وزیر راه گفت: جناب کشاورزیان ما از شما انتظار داریم که همان‌طور که گزارش واقعی می‌خواهید، خسارت‌ها را نیز واقعی ببینید و ای‌کاش شما به بقیه شهرستان‌ها نیز سفر می‌کردید تا خسارت‌های واردشده به آن‌ها را هم می‌دیدید.

سید محمدعلی افشانی خاطرنشان کرد: امیدواریم که سهم استان را متناسب با خسارتی که وارد شده است، در نظر بگیرید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951130002065، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
مسیر رودخانه بدلیل سیل عوض شده دوست عزیز و کل دشت رو گرفته و زیر آب برده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین