پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۹۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
به گفته مهرپویا، ورودی پهنای باند مخابرات از چهار گیگ به ۲۰ گیگ افزایش یافته که این اتفاق بزرگی خصوصا در زمینه تجارت الکترونیک به شمار می‌رود.

شعار سال:علی مهرپویا در نشست خبری مدیرکل ارتباطات استان و دستگاه های همکار ادامه داد: با همکاری فرمانداری و اداره حمل و نقل و راهداری، 4 کیلومتر از فیبرنوری شهرستان جم از بستر رودخانه و دره ها خارج می شود و امیدواریم تا یک ماه آینده به نتیجه برسد و مشکلات گذشته پیرامون قطع ارتباطات شهرستان جم تکرار نشود.

عذرخواهی از برازجانی ها

مهرپویا در پاسخ به سوالی درباره تغییر شماره تلفن برخی شهروندان برازجانی گفت: با توجه به نوسازی مرکز مخابراتی شهر برازجان، تغییر شماره های شهروندان اجتناب ناپذیر بوده، اما در این خصوص طی تماسی به هر مشترک شماره تماس وی اطلاع رسانی شده است، هرچند احتمالا برخی شهروندان وقتی متوجه شده اند پشت خط اپراتور است، احتمالا مکالمه را قطع کرده اند.

وی همچنین با اشاره به اختلال اینترنت در برازجان طی دو هفته گذشته اظهار داشت: این اتفاق خصوصا در شهرک آزادگان ناخواسته بود و در همین فرصت از مشترکان عذرخواهی می کنم.

شرط دادن کابل و تجهیزات برای حل مشکل تلفن تخلف است

مدیرعامل مخابرات بوشهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی مشترکان نسبت به تاخیر در تعمیرات تلفن ثابت و اینکه برخی اوقات درخواست می شود به دلیل کمبود کابل و تجهیزات، این موارد از سوی مردم تامین شود، تصریح کرد: با تیتر بزرگ بنویسید که درخواست کابل و تجهیزات برای حل خرابی تلفن ممنوع و تخلف است و اگر موردی در این خصوص باشد، بازرسی مخابرات را در جریان بگذارید.

مهرپویا تاکید کرد: شرکت مخابرات موظف به تامین کابل است و با وجود سرقت های مکرر در برخی مناطق، این موارد تامین شده است.

کرونایی شدن نیمی از کارکنان 118 بوشهر

وی در پاسخ به سوالی پیرامون گلایه شهروندان پیرامون افزایش زمان انتظار برای پاسخگویی مرکز اطلاعات تلفنی 118 گفت: واقعیت این است که حدود نیمی از کارکنان این مرکز به کرونا مبتلا شده و قرار داشتن آنها در سالن امکانپذیر نبود، اما با فراهم شدن امکانات دورکاری، زمان انتظار برای پاسخگویی مشترکان کمتر شده و به تدریج به روال قبل برمی گردد.

ظرفیت خالی فیبر نوری استان در انتظار مشترکان

مدیرعامل مخابرات استان در پاسخ به سوالی درباره اینکه فیبرنوری برای سرعت بیشتر اینترنت در برخی نقاط شهر بوشهر هنوز در دسترس نمی باشد، گفت: خطوط فیبرنوری به تدریج در حال توسعه است و نمی توان یک دفعه همه شهر را شخم زد، همانطور که خطوط تلفن ثابت هم در طول چند دهه تکمیل شد.

به گفته مهرپویا، فیبر نوری در اغلب مراکز شهرستان های استان به مراکز تجاری و اداری رسیده، اما با وجود اینکه امکان واگذاری 12 هزار مشترک داریم، تاکنون حدود 2 هزار مشترک داریم. ضمن اینکه در برخی مراکز تجاری دیلم، گناوه دلوار هنوز ظرفیت خالی فیبر نوری وجود دارد.

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

وی همچنین با اشاره به اینکه قبوض کاغذی تلفن ثابت از سال گذشته در استان حذف و پیامک جایگزین آن شده، گفت: مشترکان در صورت پرداخت هزینه از طریق سامانه 2020 و سایت مخابرات ایران، وصل تلفن بصورت لحظه ای می باشد.

برخی از دستاوردهای مخابرات بوشهر

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر در بخشی از این نشست به برخی دستاوردهای این شرکت در دولت یازدهم و دوازدهم اشاره کرد:

  • واگذاری ۴۰ هزار شماره تلفن ثابت در استان و امسال هم 5 هزار شماره جدید واگذار می شود
  • واگذاری اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ۳۵ هزار و در دولت دوازدهم ۲۷ هزار و سالجاری هم پنج هزار مشترک جدید در دستور کار داریم
  • از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال گذشته تعداد ۶۰۰ هزار سیم کارت تلفن همراه به متقاضیان در استان بوشهر واگذار شده و براساس برنامه ریزی انجام شده امسال نیز ۵۰ هزار سیم کارت به متقاضیان واگذار می‌شود.
  • هچنین در ۷۵ نقطه سایت جدید تلفن همراه برای پوشش حداکثری در دولت یازدهم و ۱۳۲ نقطه نیر در دولت دوازدهم ساخته شده و همچنین برای ۲۱ نقطه در سالجاری برنامه ریزی شده است.
  • ارتقای تکنولوژی اینترنتی تلفن  همراه نسل ۳ و نسل چهار در دولت یازدهم در ۱۰۰ نقطه  و در دولت دوازدهم در ۱۳۲ نقطه انجام شده و برای سالجاری نیز برای ۶۸ نقطه برنامه ریزی شده است.
  • با توجه به بستری که شرکت زیرساخت در استان بوشهر به وجود آورده اتفاق‌های بزرگی در توسعه پهنای باند به وجود آمده است. براین اساس ورودی پهنای باند مخابرات از چهار گیگ به ۲۰ گیگ در پایان سال ۹۸ افزایش یافته است که این اتفاق بزرگی به شمار می‌رود.
  • در حوزه فیبر نوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۷۵۰ کیلومتر اجرا شده و براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است که ۳۰۰ کیلومتر نیز امسال اجرا و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
  •  عملکرد مخابرات منطقه بوشهر با ۱۰ پله رشد از مهمترین و بهترین پیشرفت‌های این شرکت به شمار می‌رود و بعنوان نماینده همراه اول در استان بهترین و اولین منطقه در بهبود کیفیت پوشش تلفن را داراست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خلیج فارس، تاریخ انتشار:25مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:348333،www.pgnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
واقعااين مشكل خريد كابل توسط مردم چيه؟ من چند جاي ديگه هم اين رو خوندم اگر كسي ميتونه بهم توضيح بده ممنون ميشم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین