پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
گراوند که برای بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی گناوه به این شهرستان سفر کرده است از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در گناوه ابراز رضایت و از پیمانکاران تشکر کرد.

شعار سال: استاندار بوشهر که برای بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی گناوه به این شهرستان سفر کرده است، بیان کرد: جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه فعال است، حدود ۹۰ درصد پیشرفت دارد و هفته‌های پایانی را می‌گذراند. امیدواریم هفته‌های آینده آسفالت شود.

او با اشاره به اینکه پل ورودی گناوه نیز در دست ساخت است، ادامه داد: مسئولان این شهر می‌گویند ساخت پل ورودی خواسته ۱۸ ساله مردم است. پیمانکار در حال کار است و امیدواریم زودتر تکمیل شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه گناوه در زمستان و نوروز یکی از مقاصد مهم گردشگری داخلی است، عنوان کرد: نامناسب بودن ورودی این شهر با توجه به حضور گردشگران امر نامطلوبی بود که با ساخت پل این مشکل برطرف می‌شود.

گراوند افزود: پل خور گناوه دیگر طرح این شهر است که به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده و با همکاری فرمانداری و دستگاه قضائی در حال تکمیل است.

او ایمن سازی لوله‌های نفت را از دیگر طرح‌های در حال پیگیری در گناوه عنوان کرد که قرار است برای اجرای آن با مجموعه وزارت نفت در اهواز و گچساران مذاکره شود.

استاندار بوشهر درباره مجموعه ورزشی کارگران گناوه که مصوبه سفر رئیس جمهور در سال ۹۷ بوده است، نیز گفت: بعضی طرح‌ها در زمان اجرا با مشکلی به نام معارض برخورد می‌کنند. امیدواریم مردم کمک کنند زیرا وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفته است مجموعه‌ای ورزشی ویژه برای کارگران جنوب کشور در گناوه بسازد که ظرفیت خوبی برای شهرستان و استان خواهد بود.

گراوند با ابراز رضایت از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در گناوه و تشکر از پیمانکاران تاکید کرد: با تلاش پیمانکاران طرح‌ها در شرایط سخت اقتصادی کنونی تعطیل نشدند و در حال پیگیری و تکمیل هستند.

او گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها و تامین منابع مالی تا پایان سال طرح‌ها افتتاح شوند تا بخشی از خواسته مردم تامین شود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۴مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، yjc.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
من كه بعيد ميدونم تو اين وعده وعيد هاشون چيزي باشه! مردم رو اميدوار ميكنن تا زمان بخرن همين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
من كه اميدي ندارم كه اين ها بخوان اين موضوع رو به پايان برسونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین