پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ با حضور استاندار بوشهر، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس و جمعی از مدیران آغاز شد.

شعار سال: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ (شهرستان گناوه) در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر آغاز شد.

عملیات اجرایی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ آغاز شد
 محمد شکیب نسب در این مراسم گفت: پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۳۰ هزار مترمکعب حجم لایروبی ظرف مدت ۵ ماه اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، اکنون به دلیل پایین بودن عمق آب در کانال دسترسی بندر ریگ شناور‌ها در بسیاری از روز‌های سال قادر به ورود و خروج نیستد که با اجرا پروژه لایروبی و افزایش عمق کانال به ۲.۶ متر این مشکل برطرف خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: برنامه توسعه بندر ریگ در قالب طرح جامع در سه بازه زمانی پنج ساله اجرایی خواهد شد که از جمله پروژه‌های شاخص آن می‌توان به احداث اسکله ۱۵۰ متری، بازوی بندر ریگ، انبار و تامین اراضی پشتیبان نام برد.
شکیبی نسب خاطر نشان کرد: در راستای تمرکز سازمان بنادر و دریانوردی بر اقتصاد دریامحور، برنامه‌هایی برای توسعه ۱۱ بندر استان بوشهر و رفع مشکل ساحل‌نشینان تدارک دیده شود.
عملیات اجرایی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ آغاز شد
شکیبی نسب تاکید کرد: عمده مشکلات استان بوشهر در حوزه بنادر تجاری مربوط به بنادر شمال استان به دلیل قرارگرفتن در خور‌ها و کاهش عمق آن‌ها است که در قالب طرح جامع پروژه‌های بسیار خوبی در این راستا پیش‌بینی شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۱،کدخبر: 59390،amirabadport.pmo.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین