پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
سلام امینی اظهار داشت: تونل قلاجه یکی ازپروژه مهم راهسازی در استان ایلام بوده که با بهره‌برداری از این تونل بیش از 12 نقطه حادثه خیز از گردنه قلاجه را حذف و کاهش 12 کیلومتری فاصله میان استان های ایلام و کرمانشاه، کریدور جدیدی را برای حمل و نقل جاده ای در استان ایجاد خواهد کرد.
شعارسال: وی افزود: این گردنه برفگیر و حادثه خیز سالانه با داشتن تلفات جانی و مالی بسیار به‌عنوان یک از پر خطرترین جاده‌های کشور بخصوص در فصل زمستان سبب مشکلات زیادی برای مردم شده بود که با افتتاح تونل این مشکلات کاهش می‌یابد.

امینی افزود: طول تونل قلاجه که بین استان‌های ایلام و کرمانشاه قرار دارد 2500 متر است و تا کنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 90 درصد بوده است و مدتی است به علت تنگناهای اقتصادی دولت، عملیات اجرایی این پروژه کند شده و با توجه به پیگیری‌های در دست اقدام، امیدواریم بتوانیم به تسریع در اجرای کار پروژه کمک کرد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: در این خصوص و سایر پروژه های راهسازی استان و کلنگ‌زنی راه آهن ایلام با آخوندی وزیر راه وشهرسازی و کشاورزیان رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور و معاون وزیر راه امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت جلسات متعددی داشته و خواستار تزریق بودجه و تسریع پروژه های راهسازی استان شده که در این مورد برای رفع مشکلات پروژه‌های راهسازی استان بودجه ای را اختصاص داد که تا به امروز متاسفانه تخصیص پیدا نکرده است .

امینی افزود: در دیداری که مجمع نمایندگان استان ایلام و استاندار با نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه داشته‌ایم این موضوع و موضاعات بسیاری را مانند پرداخت خسارت سیل سال گذشته در این جلسه مطرح کرده و قول حل این مشکلات را تا پایان سال داده‌اند که متاسفانه به دلیل تنگناهای مالی دولت این امر محقق نشده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دیداری که اخیرا با سعیدی کیا رئیس بنیاد مستعضفان داشته خواستار اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه توسط شرکت جنرال مکانیک شدم که ایشان در این زمینه قول مساعد دادند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1334030 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
این تونل واقعا برای توسعه استان لازم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین