پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: زیرساخت‌های حمل‌ و نقل در سال ۹۶ در استان ایلام توسعه می‌یابد.

شعار سال: سیدکمال الدین میرجعفریان اظهار داشت: در استان ایلام پروژه‌ای ملی در حوزه حمل و نقل وجود دارد که تلاش داریم آنها را در سال 96 به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه دومین تونل بزرگ کشور در استان ایلام احداث می‌شود، افزود: این تونل بیش از پنج کیلومتر طول دارد که می‌تواند جنوب کشور را به استان‌های غربی و شمال غربی متصل کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: برای تکمیل پروژه‌ها به اعتبار نیاز داریم که در صورت تخصیص اعتبار کافی و مناسب می‌توان امسال این پروژه‌ها را به سرانجام رساند.

وی گفت: چهار بانده کردن محور ایلام به مهران نیز در حال اجرا است که می‌تواند در حوزه راه‌های ارتباطی برای استان کمک بسیار خوبی باشد.

میرجعفریان با بیان اینکه ما به راه‌های روستایی نیز توجه ویژه‌ای داریمخاطرنشان کرد: در نظر داریم که راه‌های روستایی استان را بهبود بخشیده و آنها را آسفالت کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان در اولویت کاری ما قرار دارد، گفت: تا خرداد ماه امسال 20 کیلومتر از راه‌ها روستایی استان آسفالت شده‌اند و تا پایان سال نیز 80 کیلومتر دیگر از راه‌های روستای استان آسفالت می‌شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1436743:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین