پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با بیان اینکه تمام تلاش خود را وقف ایجاد مسجد بانو در ایلام می‌کنم، گفت: منتظر تحقق وعده ادارات راه و شهرسازی و پایانه ها و حمل و نقل ایلام در احداث مسجد بانو هستیم.
شعارسال: حجت‌الاسلام محمد کاروند اظهار داشت: طی روزهای گذشته جلساتی با مسئولان اداره راه و شهرسازی و پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: در این دیدارها درخواست‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام برای جاده فرعی پل زائر و ایجاد سرویس بهداشتی برای مسجد بانو ارائه شد و از سوی هر دو اداره کل وعده مساعدت نیز داده شد.

وی ادامه داد: مسجد بانو یکی از مساجد جدید تاسیس است که اداره اوقاف برای ارائه خدمات به زوار در مسیر مهران در حال ساخت دارد .

این مسئول اضافه کرد: این مسجد حدودا چهار کیلومتر پس از پل زائر به طرف پایانه‌ها در مرز مهران قرار داشته و از مسیر جاده اصلی حدود 250 متر فاصله دارد.

حجت الاسلام کاروند تصریح کرد: خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی، عتبات عالیات و ... یکی از ضروریاتی است که باید در دستور کار همگان قرار گیرد و اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام در این راستا خود را موظف می‌داند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با بیان اینکه تمام تلاش خود را وقف ایجاد مسجد بانو در ایلام می‌کنم، گفت: تاکنون مراحل سفت‌کاری این مسجد به پایان رسیده و در شرف کار نازک‌کاری این مسجد قرار داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم اداره کل پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام وعده خود را مبنی بر ایجاد سرویس بهداشتی و وضوخانه در محل ایجاد این مسجد محقق کند.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای ایجاد راه فرعی دسترسی به این مسجد نیز وعده مساعدت داده که این دستگاه اجرایی منتظر تحقق وعده‌های این دو اداره کل یعنی راه و شهرسازی و پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اوقاف ایلام، تاریخ انتشار: سه شنبه 9 تیر 1394، کدخبر: 180424، www.ilam.oghaf.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین