پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همایش یاوران وقف در کنار همایش «وقف در رسانه» با هدف تجلیل از واقفان خیراندیش و رسانه‌های فعال عرصه وقف برگزار می‌شود.

شعار سال:

به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، مجتبی کوگرد اظهار داشت: امسال با توجه به دستورالعمل سازمانی همایش وقف و رسانه همزمان با یاوران وقف 16 آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دهه وقف امسال از هفت آذرماه آغاز می‌شود و 16 آذرماه نیز با برگزاری همایش یاوران وقف و وقف در رسانه به پایان می‌رسد.

مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: هر فرد در هر مسؤولیتی می‎تواند واقف باشد و چه زیبا است که قلم و رسانه در تبلیغات فرهنگ وقف نقش‎آفرین باشد، ارزشمندی قلم کمتر از خون شهید نیست و پذیرش این مسؤولیت یک رسالت سنگین است.

کوگرد با اشاره به اینکه گاهی اجر و پاداش تبلیغ فرهنگ وقف از واقف بیشتر است، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه با شعار «همه واقف باشیم» که برگرفته از سنت دینی بوده، در تلاش است تا این مهم را در جامعه فرهنگ‌سازی و فراگیر کند و اصحاب رسانه به‌عنوان قشری که در این راستا یاور و همراه بوده‌اند لازم می‌دانیم از زحمات بی‌دریغ آن‌ها تقدیر به‌عمل آید.

گفتنی است، تجلیل از فعالان رسانه‌ای عرصه وقف و خیران و یاوران وقف پایان بخش این همایش استانی است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 29 آبان 1395، کد مطلب:13950829000370 : www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین