پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور ضروری است.

شعارسال: احمد کرمی به دیدار خود با معاون وزیر راه اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و همچنین سرمایه‌گذار طرح راه‌آهن و بزرگراه مهران، دهلران، اندیمشک برگزار شد در خصوص تسریع در اخذ مجوز شورای اقتصاد برای فاینانس طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های قبلی استاندار ایلام اضافه کرد: اختصاص اعتبارات به تونل کبیر کوه از دیگر درخواست‌ها در این دیدار بود.

کرمی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد به زودی مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب اسناد خزانه به استان ایلام برای اجرای طرح‌ راهسازی اشاره شده مساعدت شود.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تکمیل روشنایی و سیستم تهویه تونل قلاجه، فراخوان پروژه بزرگراه مهران - دهلران اندیمشک از طریق ماده ۵۶ از درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود.

وی ادامه داد: ضرورت تسریع در چهار خطه کردن مسیر کارخانه سیمان به سرابله نیز از دیگر موضوعاتی بود که با مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای کشور بحث و گفت‌وگو شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6شهریور 97، کدمطلب: 4387229 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین