پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
استاندار ایلام با اشاره به اینکه چهار درصد منابع در نظر گرفته شده برای توسعه میادین مشترک نفت و گاز کشور به استان ایلام تخصیص یافته گفت: با کارهایی بزرگی که در دست اجراست، ایلام در مسیر توسعه قرار گرفته است.

شعارسال: استاندار ایلام با اشاره به اینکه چهار درصد منابع در نظر گرفته شده برای توسعه میادین مشترک نفت و گاز کشور به استان ایلام تخصیص یافته گفت: با کارهایی بزرگی که در دست اجراست، ایلام در مسیر توسعه قرار گرفته است.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در جلسه مشورتی استان گفت : برای توسعه استان موانع بزرگی وجود دارد که بطور قطع با همدلی و هم فکری قابل حل است.

وی افزود: هم اکنون طرح های بزرگی مثل پتروشیمی ایلام، میدان های نفت و گاز، پتروشیمی دهلران، ان جی ال و ... در حال اجراست.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه 700 میلیون دلار برای توسعه میدان های نفت و گاز مشترک استان اختصاص یافته است، یادآور شد: چهار درصد از این میزان برای طرح های استان هزینه می شود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: صدور مجوز بی نام یکی از راهکارهای مدیریت استان برای ورود سرمایه گذاران است که تعداد قابل توجهی مجوز طرح هم اکنون صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام تشنه سرمایه گذاری است، اضافه کرد: با گروه های مختلفی سرمایه گذاری برای حضور در استان صحبت شده که تعدادی از آنها به نتیجه رسیده است.

استاندار ایلام به ظرفیت های آب و خاک و کشاورزی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال در این بخش هزینه شده است.

سلیمانی دشتکی افزود: اشتغال در استان از اولویت های مسئولان است که در این راستا بیش از یک هزار و 80 میلیارد ریال در قالب تسهیلات روستایی برای اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: برخی آسیب های اجتماعی استان مانع بزرگی بر سر راه توسعه هستند، علاوه بر این بحث بروکراسی های اداری باید حل شود خود صاحبنظران در ارتباط با توسعه استان برنامه عملیاتی ارائه دهند.

در این جلسه تعدادی از صاحب نظران به بیان دیدگاه های خود در مورد توسعه استان پرداختند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 3 مهر1397 ، کدخبر: 756800، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
ایلام پتانسیلهای توسعه داره که باید ازش استفاده کرد.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین