پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
استاندار ایلام تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت و بجا دانست و گفت؛ اگر چه نسبت به گذشته درخصوص پروژه های تحت اقدام تحول ایجاد شده است و روند کار بهبود یافته اما همچنان روند پروژه ها کند ارزیابی می شود. برای بهبود روند کار در پتروشیمی لازم است مدیران پروازی را در پتروشیمی کم کنید که مدیران وقت بیشتری صرف انجام امورات کنند.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام امروز سه شنبه 10 مهر ماه مهندس اشرف زاده مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان با سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مدیر عامل پتروشیمی ایلام نیز حضور داشت استاندار ایلام تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت و بجا دانست و گفت؛ اگر چه نسبت به گذشته درخصوص پروژه های تحت اقدام تحول ایجاد شده است و روند کار بهبود یافته اما همچنان روند پروژه ها کند ارزیابی می شود.

وی در ادامه گفت؛ قبلا 34 مدیر غیر بومی در پتروشیمی ایلام مشغول بکار بودند که این امر در حرکت روبه جلو پتروشیمی مشکلاتی بوجود آورده بود.

وی در ادامه افزود؛ برای بهبود روند کار در پتروشیمی لازم است مدیران پروازی را در پتروشیمی کم کنید که مدیران وقت بیشتری صرف انجام امورات کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تاکید کرد و گفت؛ مسائل و مشکلات پتروشیمی در شورای نظارتی استان بررسی شد و با توجه به اینکه در این شرایط به آرامش نیاز داریم تصمیم گرفته شد که برسی مباحث پتروشیمی در آرامش انجام گیرد تا در روند پروژه ها مخصوصا دو پروژه مهم الفین و شیرین سازی شتاب ایجاد شود و انشاءالله در سال جاری شاهد افتتاح آنها باشیم.

در ادامه اشرف زاده مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان گفت؛ سیاست ما این است که تمام مدیران در پتروشیمی بومی بشوند اما انجام این پروسه زمانبر است.

وی ادامه داد؛ بعد از تغییر مدیریت پتروشیمی 3 مدیر بومی بکار گیری شده است و دو مدیر دیگر در ماه های آینده بکارگیری می شود.

وی در ادامه به موانع پیش روی اشاره کرد و افزود؛ مناقصه p.p زمانی برگزار شد که نرخ ارز تغییر کرد و این موضوع مشکلاتی بوجود آورد.

مدیر عامل شرکت ایرانیان بر شتاب بخشی در پروژه p.p و دو پروژه الفین و شیرین سازی تاکید کرد و گفت؛ بنای ما بر راه اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام ظرف سال جاری هست.

نکته جالب توجه در این دیدار به کلام مدیرعامل شرکت ایرانیان برمی گردد جایی که وی ابراز می دارد که تاکید و اصرار استاندار ایلام بر بومی گزینی پتروشیمی باعث شد که حتی ما در شرکت ایرانیان یکی از معاونین خود را از بین ایلامیان انتخاب کنیم.

لازم به ذکر است که بروفرد معاون اقتصادی شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان اهل استان ایلام است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10مهر 1397 ، کدخبر:759683 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
امیدوارم باعث اتفاقات خوبی برای گروه پتروشیمی در بورس هم بشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین