پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
استاندار ایلام گفت: یکی از مشکلات پیش روی پتروشیمی استان، عدم اجرای تعهدات در به سرانجام رساندن پروژه های مهمی است که در ایجاد توسعه و اشتغال استان نقش حائز اهمیتی ایفا می کند.

شعارسال:  قاسم سلیمانی دشتکی امروز در دیدار با خاموشی رئیس هیئت مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان، خواستار اعتماد مسوولان پتروشیمی ایلام به فرزندان این استان شد و اظهار داشت: امروز یکی از آفت های بزرگ پتروشیمی ایلام، بحث مدیران پروازی است که از این بابت فرصت‌سوزی زیادی اتفاق افتاده است.

وی به توانمندی نیروی انسانی در استان اشاره کرد و افزود: بر این باور هستیم که مردم استان نباید صرفا دود کارخانجاتی چون پتروشیمی را بخورند، بلکه باید در امور آن نیز مشارکت داشته باشند.

استاندار ایلام مدیریت صحیح پتروشیمی ایلام را نیازمند درک صحیح از شرایط موجود دانست و گفت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات پتروشیمی فروگذار نبوده ایم.

سلیمانی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات پیش روی پتروشیمی، عدم اجرای تعهدات در به سرانجام رساندن پروژه های مهمی است که در ایجاد توسعه و اشتغال استان نقش حائز اهمیتی ایفا می کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، سپس خواستار پای کار آمدن دست‌اندرکاران در تعیین تکلیف به موقع پروژه های فاز دو پتروشیمی و بنزین پیرولیز و pp شد و عنوان کرد: علی رغم محدودیت منابعی که داریم، 100 میلیارد تومان به سرمایه‌گذار pp اعتبار اختصاص داده ایم.

در ادامه خاموشی رئیس هیئت مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان سیاست تحت اقدام پتروشیمی ایلام را جذب نیروهای بومی اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی بزرگ ما اشتغالزایی گسترده و پایدار در ایلام است و در این میان، اهتمام جدی در بومی‌گزینی مدیران پتروشیمی داریم.

وی تاکید کرد: با سیاست های دولت در استان هماهنگ می شویم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:19 آذر 1397 ، کدخبر:13970919000555 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
مشکلات استان فقط این نیست مشکل اصلی و عمده ما انتخاب نادرست مدیران استانی و مدیریت ناصحیح در سطح استان هستش امیدوارم مسئولین بیشتر به فکر باشن و این مشکلات کمتر به وجود بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین