پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
استاندار ایلام با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با افزایش هجمه ها و جنگ روانی دشمنان مواجه است، گفت: وحدت و انسجام ملی در سطوح مختلف تنها راهبرد مقابله با توطئه های آنان در شرایط کنونی است
شعار سال: استاندار ایلام با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با افزایش هجمه ها و جنگ روانی دشمنان مواجه است، گفت: وحدت و انسجام ملی در سطوح مختلف تنها راهبرد مقابله با توطئه های آنان در شرایط کنونی است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام که با حضور معاون امور استان های این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که استکبار با سرمایه گذاری گسترده ، جنگ رسانه ای و روانی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است، در این بین رسانه ها بویژه صدا و سیما نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

وی افزود: در این وضعیت که هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی روزافزون است باید مواظب بود بجای همدلی بر طبل تفرقه و اختلاف نکوبیم چرا که آنچه در پیشبرد بهتر امور نقش بسزایی دارد، حفظ وحدت و همدلی است.

وی افزود: از همین رو باید از انجام اقداماتی که منجر به تنش اجتماعی و اختلاف افکنی در جامعه می شود، خودداری کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به همکاری و همراهی صدا و سیمای ایلام با دولت در استان تاکید کرد: جایگاه بزرگ صدا و سیما می ‌تواند به پیشرفت استان کمک شایانی کند.

سلیمانی دشتکی با تقدیر از فعالیت و اقدامات صدا و سیمای ایلام در ایام اربعین، گفت: صدا و سیما در اربعین سنگ و تمام گذاشت که از این بابت از همه دست اندر کاران که خدمات ارزنده ای که انجام داده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: از طریق صدا و سیما ظرفیت ها، کمی و کاستی های اربعین انتقال داده شد که البته نتیجه بخش بود چرا که از یک طرف شاهد افزایش تردد زائران در مرز مهران بودیم و از طرف دیگر باعث رسیدگی به موقع مسئولان در رفع نواقص شد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این استان در دوران جنگ تحمیلی از توسعه جا مانده است، ادامه داد: بارها و بارها این مطلب را تکرار می کنیم تا به یک فرهنگ ملی تبدیل شود که ایلام هشت سال در دوران جنگ تحمیلی توسعه پیدا نکرد و این داد مظلومیت این دیار است که باید همه به آن توجه کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه با کمک صدا و سیما اتاق مدیران را شیشه ای کردیم، افزود: اتاق شیشه ای به جهت این بود که مردم ناظر بر کار و رفتار و تصمیم گیری ما باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایلام کهن، تاریخ انتشار: 16 دی 1397، کدخبر: 25398 ، www.ilamekohan.ir 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
آقا وحدت ملی کجا بود همه دنبال اینن که زیر پای همو خالی کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین