پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
استاندار ایلام در مراسم تکریم از فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت:از افتخارات دوران خدمتم خود در ایلام همسنگر بودن با سردار بزرگ حسینی بوده است .

شعارسال: سلیمانی دشتکی اظهارداشت : در دوران خدمت سردار حسینی خدمات بسیار خوبی دراستان ایلام صورت گرفته است.

او گفت؛ هرجایی پای خدمت به مردم در میان بود این سردار سرافراز حضور داشت و تشنه خدمت به مردم بود و اینجا از سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعتماد مجدد به این رزمنده مجاهد درعرصه ای خطیرتر تشکر می کنم.

استاندار ایلام گفت؛ در دوران جنگ تحمیلی با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان به خدا پیروز شدیم و آن زمان دشمنان نتوانستند هیچ کاری بکنند و امروز که قدرتمندیم هیچ غلطی نمی کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به روحیه ایثار و جهادگری مردم ایلام اظهار داشت؛ بیش از 3 هزار شهید و 10 هزار جانباز و 8 سال مرزداری سند افتخار این مردمان در کشور عزیز ایران است

او با اعلام این مطلب که ایلام 8 سال جانانه از ایران اسلامی دفاع کرد و دین خود را ادا نمود ادامه داد؛ ایلام در دوران جنگ تحمیلی 9 سال از توسعه جا مانده است و بایست جبران شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت؛ امروز زمینه توسعه استان فراهم شده است و همه با هم برای سربلندی ایلام تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و ارزشمند سردار حسینی گفت؛ برای برادر عزیزم جناب سرهنگ شاکرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان ایلام نیز آروزی توفیق و موفقیت دارم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12دی1397 ، کدخبر: 795137: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین