پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
مدیر منابع انسانی دفتر مرکزی شرکت ان جی ال 3100 دهلران از اشتغال 786 نفر نیروی بومی معادل 46 درصد نیروهای این پروژه در این شرکت خبر داد.
شعارسال:مدیر منابع انسانی دفتر مرکزی شرکت ان جی ال 3100 دهلران از اشتغال 786 نفر نیروی بومی معادل 46 درصد نیروهای این پروژه در این شرکت خبر داد.

مهدی ملکیان در دیدار با فرماندار دهلران گفت: از یک هزار و 719 نفر نیروی شاغل در این پروژه 786 نفر یعنی 46 درصد آنها بر اساس کد ملی و سکونت بومی هستند.

وی با اشاره به عدم ظرفیت برای نیروهای متخصص افزود: این کار مستلزم آموزش و هزینه های زیاد است ولی در خصوص بکارگیری نیروهای غیرمتخصص مشکلی وجود ندارد.

مدیر منابع انسانی دفتر مرکزی شرکت ان جی ال 3100 دهلران یادآور شد: 54 درصد نیروهای شاغل در ان جی ال دهلران غیربومی هستند که بیشتر آنها نیز نیروهای متخصص هستند.

فرماندار دهلران نیز در این دیدار با اشاره به ماده 47 قانون برنامه ششم در خصوص بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها تاکید کرد: ارائه لیست نیروهای بومی به تفکیک و با تائید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی شهرستان ضرورت است.

سید حسینعلی موسوی بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی و افزایش سهم آنها در اشتغال تاکید کرد و گفت: نیاز است در خصوص بکارگیری نیروهای بومی لیست تخصص های مورد نیاز به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جهت تامین ارائه و ساز و کار لازم برای این مهم تعریف شود.

وی از مسئولان ان جی ال خواست به دغدغه های مردم شهرستان و پیگیری مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بکارگیری نیروهای بومی و اقدام در این راستا دقت نظر داشته باشند.

گفتنی است قرار است بزودی و از طریق آزمون 150 نفر از نیروهای بومی از طریق آزمون و بر اساس رشته های مورد نیاز در ان جی ال دهلران استخدام شوند.

یکی از طرح های مهم حوزه نفت و گاز در شهرستان دهلران، پروژه ان اجی ال 3100 است که تاکنون برای این پروژه بیش از 450 میلیون دلار با مشارکت بخش خصوصی اعتبار تصویب شده و هم اکنون حدود 20 درصد پیشرفت دارد.

پروژه ان. ‌جی. ‌ال 3100 دهلران روزانه 270 میلیون فوت مکعب گاز همراه نفت دریافت می‌کند، با راه‌اندازی این واحد، روزانه یک هزار و 170 بشکه میعانات گازی ترش، 74 میلیون فوت ‌مکعب گاز شیرین و 105 میلیون فوت‌ مکعب گاز سبک ترش تولید می شود.

یکی از مهمترین مزیت‌های این پروژه جلوگیری از سوزانده شدن گازهای همراه نفت در منطقه دهلران است و خوراک این واحد از میدان‌های نفتی دهلران، چشمه خوش، پایدار غرب و آذر تامین می‌شود.

دهلران دارای ظرفیت های خوبی در بخش نفت و گاز است و روزانه ۲۱۰ هزار بشک نفت از میدان های نفتی این شهرستان برداشت می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار16آبان 97، کد خبر: 83092071، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین