پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به نتایج آخرین پیگیری‌ها در خصوص آزادراه حرم تا حرم که بزرگترین پروژه راهسازی ایران است از نهایی شدن پروژه‌های راهسازی"گرمسار-سمنان"و"سمنان-شاهرود" خبر داد.

شعار سال: سیدعبدالمجید نژاد‌ صفوی اظهار کرد: باتوجه به نهایی شدن قرارداد قطعه "گرمسار-سمنان" از آزادراه حرم‌تاحرم‌ در این هفته به احتمال بسیار زیادی تجهیز کارگاه‌های این محور و آغاز عملیات اجرایی پیش از پایان سال آغاز شود.

وی از مشارکت قرارگاه خاتم در اجرای این پروژه راهسازی خبر داد و افزود: بعد از عقد قرارداد ماشین‌آلات راهسازی در این محور مستقر و کارگاه‌ها تجهیز خواهند شد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از نهایی شدن قرارداد این پروژه با یک سرمایه‌گذار اتریشی خبر داد و تصریح کرد:

قرارداد با سرمایه‌گذار تقریبا نهایی شده و تنها بحث مسائل حقوقی این پروژه مانده که در حال پیگیری است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت قطعه "سمنان-شاهرود" از دیگر قطعات آزادراه حرم تا حرم گفت: این پروژه نیز در سال 96 اجرایی خواهد شد.

نژادصفوی با بیان اینکه فاز نهایی مطالعات این پروژه هنوز باقی‌ مانده خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بحث اینکه این قطعه با فاصله از شهر احداث شود یا خیر هنوز نهایی نشده قرار شد که فاز نهایی مطالعات آن به سرعت انجام و همزمان بحث قرارداد آن نیز پیگری شود تا عملیات اجرایی کلید بخورد.

وی با بیان اینکه کار انعقاد قرارداد این محور نیز قبل سال نهایی می‌شود گفت: بعید به‌نظر می‌رسد تا قبل از سال شرایط برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه فراهم شود اما مسئولان وزارتخانه وعده دادند که قطعا بعد از سال کار اجرایی این محور هم شروع شود.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اینکه با انجام این دو پروژه بخش عمده آزادراه حرم تا حرم در استان سمنان آماده می‌شود، گفت: این سه قطعه بیش از دو سوم آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان را شامل می‌شوند. ضمن اینکه مابقی این آزادراه در حوزه استحفاظی استان سمنان که از شاهرود تا مرز استان سمنان و خراسان رضوی را دربرمی‌گیرد نیز در پروژه‌های دیگری در آینده اجرایی خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 9510-2090-5: www.semnan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین