پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز و اجرای ۴۰ پروژه راه‌سازی در راه‌های اصلی و روستایی استان گلستان از محل اعتبارات تبصره ۳۶ در سال ۹۶ خبر داد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: ۴۰ پروژه راه‌سازی در راه‌های اصلی و روستایی استان گلستان از محل اعتبارات تبصره ۳۶ در سال ۹۶ اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احداث و بازسازی ابنیه و پل‌های آسیب‌دیده راه‌های اصلی و روستایی بااعتبار معادل ۴۴۰ میلیارد ریال در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

مبارک قدم افزود: تاکنون هشت پروژه شامل احداث پل جدید در سر محله به «والفرا» در حوزه شهرستان بندر گز، احداث پل سرخنکلاته- نوده شریف، بازسازی محور زیارت در شهرستان گرگان، ترمیم پل حاجی کلاته در شهرستان علی‌آباد کتول، بازسازی قسمتی از راه آی‌تمر و بیشک تپه-آراقویی در شهرستان گنبد و بازسازی قسمتی از محور یلی بدراق-گچه‌سو- قراقاچ - اوقچی در شهرستان کلاله با اعتبار معادل ۱۰۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ۳۲ پروژه باقی‌مانده ۲۰ پروژه آن قرارداد منعقدشده و بقیه پروژه‌ها در حال انتخاب پیمانکار است و در صورت تخصیص اعتبارات به‌موقع همه این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004420:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین